Geplaatst door Watermelon Messenger B.V.

Watermelon lanceert mail integratie

Na Facebook Messenger en Telegram heeft Watermelon ook mail geïntegreerd in Watermelon Messenger. Door mail te integreren krijgt het dezelfde eigenschappen als overige chat software. Klantcontact via de mail wordt hierdoor nog eenvoudiger.

Watermelon heeft een klantenservice platform voor bedrijven ontwikkeld waarin verschillende typen apps toegevoegd kunnen worden. Alle vorm van klantcontact is op deze manier overzichtelijk gebundeld in Watermelon Messenger. Nu is ook mail hier onderdeel van geworden.

Vrijwel alle typen mailadressen kunnen toegevoegd worden. Bijvoorbeeld Outlook, Gmail, maar ook je eigen mailserver. Als een bedrijf mail ontvangt dan verschijnt deze direct in beeld in Watermelon Messenger. Er wordt onderscheid gemaakt tussen de verschillende inkomende berichten doordat er een icoon is toegevoegd aan het bericht. Wanneer er een mail binnenkomt, is deze te herkennen aan een envelop.

Alle standaardfuncties van de mail zijn overgenomen in Watermelon. Dat wil zeggen dat er gemakkelijk bijlagen kunnen worden toegevoegd, het een zoekfunctie heeft en dat emoji’s beschikbaar zijn. Doordat de mail nu op gelijke voet staat met de overige chat software neemt de mail eigenschappen over van deze chat software. Mailcontact tussen bedrijf en klant vindt hierdoor sneller en efficiënter plaats.