Webinar Evidence Based Media Strategie

Komende donderdag – 10 november – vindt de webinar Evidence Based Media Strategie plaats, met Ed Borsboom (BrandBooming) en Marloes Flink (Rabobank) als sprekers. Heb jij je al ingeschreven? Van bureaus en adverteerders krijgen wij wel eens de vraag wat de beste mediastrategie is om hun merk te laten groeien. Hier is veel over geschreven door bekende auteurs als Byron Sharp, Mark Ritson en Eric Ries. Maar hoe moeten deze learnings doorvertaald worden naar TV-campagne strategie? Ontdenk het tijdens de webinar.
De beste mediastrategie voor groei is niet alleen afhankelijk van het budget en de share of voice, maar ook van de huidige merksterkte, de categorie waarin het merk actief is, het marktaandeel, de owned-shared-earned en paid media verdeling (OSEP), de campagnestrategie en de creatieve kracht van campagnes. Het is aangetoond dat als je goed aan deze knoppen draait, je meer merkgroei realiseert met je media-euro. Ed Borsboom zal je hier tijdens de webinar Evidence Based Media Strategie verder over vertellen. Marloes Flink (Customer Insights & Media Manager) verzorgt de ‘break out’ met (elementen uit) de mediastrategie van Rabobank.
Webinar
Datum: donderdag 10 november
Tijd: 10.00 – 11.00 uurMeer informatie over de webinar en de sprekers vind je op de eventwebsite.
Meld je aan
Deelname aan deze webinar is gratis. Meld je nu aan:
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.