Geplaatst door Webservices.nl

Webservices.nl en Exact werken gezamenlijk aan datakwaliteit

Adresbestanden up-to-date houden is voor veel ondernemers een uitdaging. Gegevens die per ongeluk verkeerd worden ingevoerd, zijn van invloed op het succes van een mailing en de kwaliteit van het contact met een relatie. Bedrijven zijn vaak veel tijd kwijt met het valideren van hun relatiegegevens via websites, telefoongidsen en dergelijke.

Jeroen Wolfs van Webservices.nl: ‘Exact heeft ons gevraagd om oplossingen aan te dragen voor het eenvoudig onderhouden van relatiebestanden in Exact Synergy. Met onze data-entry oplossingen bieden wij het pakket van Exact Synergy de mogelijkheid om het proces van adresinvoer zoveel mogelijk te optimaliseren. Wij zijn zeer content dat onze AdresCheck nu is geïntegreerd in Exact Synergy en kijken uit naar een langdurige samenwerking.’

De AdresCheck importeert, valideert en verrijkt adresgegevens van bestaande adresbestanden automatisch in de CRM-oplossing Exact Synergy. Via een eenvoudig zoekvenster kan informatie worden opgezocht, geselecteerd en aangevuld. Adresgegevens worden niet alleen voor Nederland gecontroleerd en aangevuld, maar is ook toepasbaar voor meer dan 200 andere landen. Op deze manier hebben ondernemers eenvoudig meer controle op hun adresgegevens en houden ze meer tijd over om écht te ondernemen.
Webservices.nl. Data quality solutions.
Webservices.nl levert verschillende diensten op het gebied van online verrijking en validatie van data. Sinds de oprichting in 2004 heeft Webservices.nl meer dan 10.000 gebruikers. Het valideren van data is mogelijk met verschillende gegevens, waaronder informatie over adressen, bedrijven, geografische coördinaten, kadastrale informatie, kredietwaardigheid van consumenten en bedrijven en voertuigdata. Vooraanstaande partijen gebruiken deze diensten voor het optimaliseren van bedrijfsprocessen in software oplossingen als ERP, CRM, CMS en website. Kijk voor meer informatie op www.webservices.nl.
Exact. And it all comes together.
Exact is in 1984 opgericht met het doel ondernemers te ondersteunen met informatie technologie. Het studentenbedrijf is in de loop der jaren uitgegroeid tot een wereldwijde leverancier van oplossingen die op verschillende manieren waarde toevoegen voor haar klanten. Met ongeveer 2.200 medewerkers in 40 landen, ondersteunt Exact meer dan 100.000 lokale en internationale ondernemingen in meer dan 125 landen. Haar software oplossingen worden in meer dan 40 talen aangeboden. In 2009 is Exact genoteerd aan de NYSE Euronext Amsterdam. Haar omzet bedroeg in 2009 €232,5 miljoen.