Geplaatst door webtexttool

Webtexttool gekozen in top 12 beste startups van Gelderland

Webtexttool zit in de top 12 van de Startup50 Gelderland ranking. Startup50 Gelderland is een ranking van de 50 beste startups van Gelderland. In de eerste schifting door een vakjury, die bestaat uit investeerders en ondernemers, is webtexttool in de top 12 van deze ranking geplaatst. Alle startups uit deze selectie hebben in april een pitch gehouden in het Porsche Classic Center in Heteren. De winnaar van Startup50 Gelderland wordt op 25 mei bekend gemaakt in de Eusebiuskerk, als onderdeel van Startup Fest Europe.

Kyrill Poelmans, CEO van webtexttool, over de selectie: “We zijn enorm trots op onze plek in de top 12. Voor ons is dit een bevestiging dat we ‘op de goede weg’ zijn met webtexttool. De top 12 bestaat uit startups die actief zijn in uiteenlopende sectoren. Dat we aansluiting vinden bij deze top is voor ons een hele eer”.

Over Startup50 Gelderland
Startup50 Gelderland is onderdeel van Startup Fest Europe, het grootste Startup festival ter wereld. Het draait om matchmaking en helpt innovatieve startups financiers te vinden. Dat het Startup Fest Europe samenvalt met het Europese EU-voorzitterschap 2016, maakt het een mooie kans om de rest van de wereld te laten zien dat het aan de Westkust van Europa gebeurt voor startups.