wehkamp.nl een-na-snelste stijger meest aantrekkelijke werkgevers NL

wehkamp.nl is in de jaarlijkse lijst van ideale werkgevers in Nederland van de 51ste positie gestegen naar de 32ste plaats. Daarmee is het grootste online warenhuis van Nederland de een-na-snelste stijger in de lijst. Het ‘Ideal Employer’-onderzoek dat jaarlijks wordt uitgevoerd door Universum onder studenten en starters, weerspiegelt de populariteit van werkgevers op de recruitmentmarkt. Universum vroeg ruim 8.000 studenten en starters naar hun ideale werkgever.

Technologie-studenten
Binnen het onderzoek is ook specifiek gekeken naar het imago van potentiële werkgevers onder de studenten met een technologische studie.  In de technology-ranking die daaruit voortkomt, is wehkamp.nl dit jaar nieuw binnengekomen op de 88ste plaats.

Sandra Kinds, HR-manager bij wehkamp.nl: “Vorig jaar stonden we voor het eerst in de lijst en een jaar later zijn we een van de snelst stijgende bedrijven. Daar ben ik natuurlijk enorm trots op. wehkamp.nl opereert in de dynamische online retail markt en wij zien professionele en gedreven medewerkers als een voorwaarde voor ons succes. Wij investeren daarom in een werkomgeving waarin creativiteit en ondernemerschap wordt gestimuleerd en medewerkers de kans krijgen hun potentieel waar te maken. Het is goed te weten dat dit ook door studenten wordt opgemerkt en gewaardeerd.”

wehkamp.nl
wehkamp.nl, één van de onderliggende merken van RFS Holland Holding B.V., is met 1,7 miljoen vaste klanten, ruim 128 miljoen bezoekers per jaar en meer dan 7 miljoen zendingen per jaar het grootste online-warenhuis van Nederland. Het assortiment bestaat uit ruim 180.000 artikelen verdeeld over Mode, – Huis, Tuin & Do It Yourself, – Elektronica, Entertainment & Huishoudapparatuur, – Sport & Vrije Tijd en Mooi & Gezond.