Industry Wire

Geplaatst door WeLikeMilk

WeLikeMilk, Simyo en Metro maken blij

Simyo is al jaren de beste telecomprovider op het gebied van service. Met stevige concurrentie in de telecombranche is klantvriendelijkheid het punt waarop Simyo zich weet te onderscheiden. Alles voor een blije klant. Deze bijzondere bedrijfsmissie wordt onder de aandacht gebracht met de campagne: ‘Jij blij, wij blij!’.

Naast een feel good movie worden er een reeks activiteiten ingezet waarmee Simyo met sympathieke en verrassende acties mensen blij gaat maken én gaat inspireren om dit bij anderen te doen. Deze maand werden nietsvermoedende voorbijgangers in Utrecht CS in het zonnetje gezet. WeLikeMilk werkte samen met Simyo en Metro aan deze offline activatie.

WeLikeMilk helpt klanten als Simyo, Wijnvoordeel en Sanquin met online strategie, marketing en executie.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht