Geplaatst door Edelman

WW presenteert Robbie Williams als nieuwe wereldwijde ambassadeur en werkt lokaal samen met platform &C en Chantal Janzen

BREDA, 17 december 2018 – WW kondigt popicoon Robbie Williams aan als nieuwe wereldwijde ambassadeur van het bedrijf. Robbie zal naast Oprah Winfrey en andere WW-members verschijnen in de geïntegreerde “For Every Body” campagne. Daarnaast zal de zanger op zijn social media kanalen de vorderingen van zijn wellness-doelstellingen delen en zijn volgers aanmoedigen hun redenen te delen om gezonder te leven in 2019 met behulp van #MyWhy. In Nederland werkt WW daarnaast samen met &C, het platform en magazine van Chantal Janzen.

“For Every Body” is gebaseerd op het inzicht dat iedereen zijn eigen redenen heeft om gezonder te leven en dat de impact van het creëren van gezondere gewoontes voor elke member verschillend is. De campagne weerspiegelt de strategische evolutie van WW om voort te bouwen op haar leidende positie in gewichtsmanagement en een meer holistische partner in gezondheid en wellness te zijn.

“Mijn leven is verbeterd sinds ik onderdeel ben van de WW-familie”, zegt Oprah Winfrey. “Het is een bewuste keuze om gezond, sterk en vitaal te blijven. Ik wil iedere dag wakker worden met een gezonde geest en een gezond lichaam. ”

Samenwerking Robbie Williams
“WW is het eerste programma dat mij echt het gevoel geeft bij mijn leven te passen,” voegt Robbie Williams eraan toe. “Na een rugblessure vorig jaar, ben ik minder gezond gaan leven en kreeg ik het gevoel dat ik hier behalve mezelf ook mijn gezin mee te kort deed. Ik kan niet dezelfde dingen blijven proberen en hopen op een ander resultaat. Ik vertrouw op jarenlange ervaring van WW in de gedragswetenschap en ben een trotse nieuwe ambassadeur. Hopelijk kan ik hiermee anderen inspireren om ook gezonde gewoontes te creëren.” De campagne “For Every Body” zal wereldwijd van start gaan op 26 december. Williams zal in Europa, Australië en Nieuw-Zeeland te zien zijn.

Samenwerking &C
In Nederland zal WW een samenwerking aangaan met &C, het 360 platform van Chantal Janzen. De #MyWhy kick-off van de samenwerking vindt vandaag plaats waarbij de voltallige redactie van &C, inclusief Chantal, hun redenen om gezonder te leven in 2019 kenbaar zullen maken. “Het fijne van WW is dat het verder gaat dan de doelstelling enkel gewicht te verliezen. Goed in je vel zitten is voor &C veel belangrijker en daarom hebben wij enorm veel zin om samen met WW aan onze doelstellingen te werken. Balans is hier het sleutelwoord. Voor ons betekent dat soms maar één tompouce en soms een extra blokje om of meer tijd voor jezelf”, aldus Chantal Janzen. Bekijk hier de kick-off video: https://www.andc.tv/item/advertorial-body-mind-health-sport-dit-zijn-de-goede-voornemens-van-chantal-en-de-redactie

“Het is inspirerend meer te weten over de #MyWhy voor een gezonder 2019 van bestaande en nieuwe members, zoals Robbie, de &C redactie en Chantal”, zegt Olivier de Greve, CEO WW Benelux. “De samenwerking met Robbie, &C en Chantal inspireert hopelijk ook anderen gezonde gewoontes te creëren en support te zoeken bij WW en hun omgeving om de wellnessdoelen te bereiken.”

“WW heeft als doel om partner in wellness te worden en heeft een programma ontworpen voor iedereen, toegewijd om miljoenen mensen te helpen gezonde gewoontes te creëren”, aldus Mindy Grossman, President en CEO van WW. “We zijn enorm blij dat Robbie zich bij onze community aansluit en anderen kan inspireren met zijn wellness-traject, om onze leden te helpen de beste versie van zichzelf zelf te zijn”.

WW blijft de memberervaring verbeteren met innovaties op het gebied van content, tools en middelen die hen helpen op hun wellness-traject. Een van deze verbeteringen is de community building functie Connect Groups, waarin leden elkaar kunnen helpen bij hun doelstellingen. Groepen zijn gebaseerd op voeding, levensfasen, wellness-trajecten, beweging, mindset en hobby’s. Wanneer mensen zich aanmelden voor WW-Freestyle, een programma gebaseerd op leefbare en effectieve verbeteringen van gewoontes, hebben ze toegang tot de digitale ervaring en gedragsveranderingexpertise die zich uitstrekt over voeding, activiteit en mentaliteit.

Voor meer informatie, kijk op ww.com. Volg Robbie’s wellness-traject op Instagram @robbiewilliams en WW @WW_nederland. Gebruik #MyWhy om je eigen wellness-traject te delen.