Industry Wire

Geplaatst door Xerox

Xerox onthult wereldwijde merkidentiteit Conduent

Breukelen, 6 oktober 2016 – Vandaag onthult Xerox de wereldwijde merkidentiteit van Conduent Incorporated, het business process services bedrijf dat ontstaat na de separatie van Xerox in twee onafhankelijke bedrijven.

“Onze merkidentiteit laat de kern van ons bedrijf en de waarde die we creëren voor onze klanten zien”, aldus Ashok Vemuri, CEO van Conduent na de scheiding van Xerox. “Zowel ondernemingen als overheden zijn op zoek naar hoe zij de manier waarop zij omgaan met hun afdelingen en klanten kunnen verbeteren en moderniseren. We hebben daarom een bedrijf opgebouwd waarbij continu de focus ligt op de behoeften van onze klant, uitmuntende dienstverlening en onze kernwaarden. Allemaal om meer consistente ervaringen en rendement voor onze stakeholders te creëren.”

Conduent wereldwijde merkidentiteit
De naam Conduent is geïnspireerd op haar expertise in het beheer van transactionele relaties tussen hun klanten en hun afdelingen binnen customer care, transportoplossingen, gezondheidszorg en digitale betalingen. Zowel de naam als de merkidentiteit weerspiegelen de manier waarop Conduent zal werken. Als een verlengstuk van haar klanten, om hen te helpen loyaliteit, retentie en klanttevredenheid te stimuleren.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht