Geplaatst door FACTICX | Data Minded Customer Experience

XSARUS lanceert Digital Marketing Agency FACTICX

Digital Commerce Agency XSARUS brengt 15 jaar ervaring en expertise in digital marketing samen onder een gloednieuw, zelfstandig label: FACTICX.

Meer samenhang tussen data en creativiteit is vereist in een marketing landschap dat steeds technischer en complexer wordt. Het FACTICX team, bestaande uit 15 professionals, beheerst dit samenspel volledig en ondersteunt B2C en B2B e-commerce organisaties al jaren bij het behalen van online succes. Tijd om op ‘eigen benen’ te staan en uit te groeien tot een zelfstandig label met eigen visie en propositie. Daniël Kieviet neemt de commerciële leiding van FACTICX voor zijn rekening en Arjo de Wit de operationele.

Daniël Kieviet, Chief Strategy Officer: “Het is tijd voor een grote stap: FACTICX als zelfstandig Digital Marketing Agency. Ons doel is om samen impact te maken met en voor onze klanten. Dat doen we datagedreven met een breed scala aan digital marketing diensten.”

Expertise in data, digital marketing en creatie
De bedrijfsnaam vertelt een verhaal. FACTICX staat voor het slim gebruikmaken van data, facts, AI, tactics en customer experience. Deze gouden combinatie leidt tot nieuwe kansen en maximaal resultaat voor digitale spelers. FACTICX richt zich op een sterke samenwerking met klanten en heeft een bewezen trackrecord.

XSARUS Digital Commerce
XSARUS is al 24 jaar één van de topspelers op het gebied van digital commerce en focust zich op (omnichannel) e-commerce, Product Informatie Management en Order Management. FACTICX neemt onder de vlag van XSARUS een schat aan e-commerce ervaring en best practices mee.

Meer informatie over FACTICX? Bekijk de website www.facticx.nl of neem persoonlijk contact op met Daniël Kieviet +31(0187) 74 74 00.