Geplaatst door Yesty

Yesty Zakelijk tovert eindejaarsstress met digitale cadeaukaarten om tot een feestje

Toevoeging corporate of persoonlijke kerst- en nieuwjaarswens mogelijk

Haarlem, 26 november 2019

Yesty Zakelijk maakt een einde aan de stress die het inkopen van eindejaarsgeschenken bij veel bedrijven met zich meebrengt. De digitale cadeaukaarten van Yesty Zakelijk – www.yestyzakelijk.nl – blijken de oplossing voor het vinden van een cadeau dat bij iedereen in de smaak valt. Eerder werd veelal gekozen voor een cadeaukaart zonder persoonlijke boodschap. Wat bij dit geschenk echter miste, was het feestelijke en persoonlijke aspect. De Yesty Keuzekaart biedt de gever de mogelijkheid om een corporate of persoonlijke kerst- en nieuwjaarswens toe te voegen en de ontvanger keuzevrijheid bij het kiezen van een cadeau. Ontvangers kunnen de Yesty Keuzekaart omruilen voor een giftcard naar keuze zoals bijvoorbeeld bol.com, HEMA, De Bijenkorf, ICI Paris XL, Huis & Tuin Cadeau, Klus Cadeau, Blad Cadeau en Zalando.

Nick Stals, oprichter van Yesty: “Met Yesty Zakelijk bieden we bedrijven de mogelijkheid om een videoboodschap toe te voegen aan de digitale cadeaukaarten. Dat kan een persoonlijke boodschap zijn, maar ook de corporate kerstboodschap of de goede voornemens voor 2020. Vanzelfsprekend kunnen bedrijven via Yesty Zakelijk meerdere giftcards tegelijk bestellen en zelf de waarde bepalen.”

Yesty Zakelijk
Voor bedrijven en ondernemers bestaat er nu de mogelijkheid om, via de website van Yesty Zakelijk, een Yesty Keuzekaart te kopen, te verzenden en er een persoonlijke boodschap – foto of video – aan toe te voegen. Bedrijven kunnen op de website zelf het aantal giftcards en de waarde daarvan bepalen. De gekochte kaarten kunnen op elk gewenst moment – met een persoonlijke boodschap per e-mail worden verzonden naar klanten, relaties of werknemers. Ontvangers kunnen de Yesty Keuzekaart omruilen voor een giftcard naar keuze zoals bijvoorbeeld bol.com, HEMA, De Bijenkorf, ICI Paris XL, Huis & Tuin Cadeau, Klus Cadeau, Blad Cadeau en Zalando.

Business Development Manager Manon Niesten van Yesty: “Het voordeel van de Yesty Keuzekaart die we aan bedrijven aanbieden, is dat de ontvanger deze kan omwisselen voor een giftcard naar keuze bij een van de meer dan dertig aangesloten aanbieders. Hierdoor geef je een cadeau dat altijd goed zit. En omdat het een digitale cadeaukaart is die je bewaart in je account of telefoon, heb je de kaart altijd bij je en kun je hem verzilveren waar en wanneer je wilt. Als extra service sturen we bovendien een notificatie als de cadeaukaart bijna verloopt.”

Over Yesty
Yesty is opgericht door de ervaren ondernemer Nick Stals. Nick heeft eerder de bedrijven HotelSpecials en GiftforYou opgericht. Met Yesty wil hij het geven van cadeaukaarten eenvoudiger, leuker en persoonlijker maken. Met Yesty kunnen consumenten vanuit één app cadeaukaarten geven, bewaren en besteden. Het geven van de cadeaukaarten gaat via WhatsApp. Om het ontvangmoment persoonlijk en feestelijk te maken bestaat de mogelijkheid om een foto, videoboodschap en persoonlijke boodschap mee te sturen. De Yesty app is beschikbaar in de Apple Store en in de Google Play Store. Voor meer informatie: www.yesty.nl

In aanvulling op de Yesty app is er ook een zakelijke variant ontwikkeld: Yesty Zakelijk. Via www.yestyzakelijk kunnen bedrijven één of meerdere cadeaukaarten kopen en op elk gewenst moment – met een persoonlijke boodschap, foto of video – per e-mail verzenden.