Yourzine en Loyalty Rockstars bundelen krachten

Yourzine, een toonaangevend dialoogmarketingbureau in Nederland, kondigt vandaag een strategische samenwerking aan met het customer engagement en loyalty bureau Loyalty Rockstars. Dit bureau begeleidt bedrijven bij het opzetten, uitvoeren en verbeteren van effectieve en unieke loyalty programma´s.
Loyalty Rockstars bewees haar slagvaardigheid reeds bij haar voormalige werkgever Albert Heijn en daarna in de samenwerking met Yourzine bij onder andere Samsung en Rituals. Oprichters Justin Tsen Hsiang, ervaren marketeer met een historie bij Routemobiel, Pepsico en Albert Heijn en Wies Mensink, ervaren concept developer met IceMobile, Albert Heijn & Insinger de Beaufort op haar cv, zijn de drijvende krachten achter het bureau.
“Een loyalty programma is een middel om je klanten beter te leren kennen en inzichten te krijgen over hun behoeften. Dit is vervolgens concreet te vertalen naar klantwaarde en een betere klantbeleving, zowel gemeten in omzet als in loyaliteit. Het partnership met Yourzine geeft ons de mogelijkheid om niet alleen innovatieve loyalty programma’s te ontwikkelen, maar ook uit te rollen naar nieuwe en bestaande klanten van beide organisaties,” aldus Justin Tsen Hsiang.
Wies Mensink vult aan: “Onze ervaring heeft geleerd dat veel merken worstelen met de overstap naar data-driven marketing. De kennis die wij de afgelopen jaren hebben opgedaan kan deze merken ontzettend helpen. Daarbij gaat het niet alleen om een uitgewerkt en creatief idee, maar met name ook om de business case en het neerzetten van een goed werkend concept. Loyalty Rockstars richt zich op twee pijlers; namelijk een te realiseren financieel doel maar daarnaast ook het najagen van een oprechte en duurzame relatie tussen merk en klant.”
Michiel van Riemsdijk, directeur van Yourzine: “Loyalty Rockstars is een prachtige verdieping en aanvulling op de bestaande diensten van Yourzine. Justin en Wies hebben samen met Yourzine al vooruitstrevende loyalty programma´s opgezet in het verleden. Ik vind het geweldig dat we dit enthousiaste team en de expertise en ervaringen van Loyalty Rockstars nu ook in kunnen zetten voor onze klanten en gezamenlijk aan de markt kunnen aanbieden.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.