Geplaatst door Yuki

Yuki introduceert de ‘’Workflow module’’

Yuki heeft een nieuwe workflow module ontwikkeld, een module die het mogelijk maakt om werk nog eenvoudiger te verdelen en zaken overzichtelijk te organiseren. Yuki streeft hiermee naar nog meer automatisering en ontzorging voor ondernemers.

De module maakt het mogelijk om automatisch taken toe te wijzen aan specifieke medewerkers, op basis van bedrag en grootboekrekening. Dat maakt bijvoorbeeld het goedkeuren van facturen een stuk efficiënter. Je kunt zo ook via je smartphone facturen goedkeuren voor betaling.

De workflow module bestaat uit taken, workflow rules en een uitbreiding op de smartphone app voor het goedkeuren van taken. Yuki taken is een eenvoudige en krachtige Yuki feature om bedrijfsprocessen, taken en goedkeuringsslagen te beheren. Door de algemene opzet is het te gebruiken voor bijvoorbeeld het goedkeuren van facturen, het organiseren van bestellingen of het opvolgen van eenvoudige werkopdrachten.

De Yuki workflow module is geschikt voor ondernemers die bedrijfsprocessen willen digitaliseren en automatiseren. Natuurlijk kan de module ook gebruikt worden door eenmanszaken die activiteiten rond klanten wensen te registreren en de opvolging ervan nauwkeurig willen monitoren.

Hoe werkt de Workflow module?
– Maak zelf je eigen taaksoorten aan
– Bepaal per taaksoort welke stappen doorlopen moeten worden
– Maak gebruik van slimme workflow regels om taken te laten genereren na verwerking van een factuur
– Gebruik de app op je smartphone om facturen goed te keuren
– Bewaak openstaande taken van jezelf of van je team

Goedkeuren van facturen
Yuki workflow is geïntegreerd met de Yuki betaalservice, zodat je andere medewerkers kunt betrekken bij het goedkeuren van inkoopfacturen, voordat deze in de betaallijst terecht komen.

Medewerkers zien de goed te keuren facturen, via de Yuki App op hun smartphone en kunnen zo dus snel reageren met een eenvoudige (swipe)beweging. Ze kunnen op die manier waar ook ter wereld, de factuur afkeuren, goedkeuren, of de goedkeuring tijdelijk uitstellen.

Werkopdrachten volgen
Daarnaast is het mogelijk workflow processen in 4 stappen te definiëren.

Stap 1: Definieer de opdracht
Stap 2: Keur de opdracht goed en zet de opdracht door naar de desbetreffende persoon
Stap 3: De desbetreffende persoon kan de opdracht gereed melden
Stap 4: Daarna kan de uitvoering goedgekeurd worden. Zo kunnen werkopdrachten van klanten in de organisatie worden verdeeld en opgevolgd. Hierbij kunnen meerdere collega’s betrokken worden.

Gespreksnotities vastleggen
Je kunt de module ook gebruiken om simpele zaken zoals gespreksnotities e.d. vast te leggen en op te volgen. Zo kun je ook de efficiency en kwaliteit van je eigen werk verbeteren.