Yunga richt zich op detachering communicatiesector

“Ons specialisme is communicatie en marketing, ons werkterrein is detachering”, zegt Cees Steijger , die Yunga samen met Henny van Ginkel heeft opgericht. Sinds de website www.yunga.nl eerder deze week werd gelanceerd, is het aanmelden door kandidaten flink op gang gekomen.
Van Ginkel: “Het voordeel voor de ZZP’er is dat wij voor hén werken; in ons brede netwerk vinden we het werk voor hen en met ons Associates Programma bieden wij hen zichtbaarheid, zowel on- als offline. En daarmee krijgt de positionering van de ZZP`er meer inhoud.”
Menig ZZP’er heeft nauwelijks tijd om te netwerken en zijn relatienetwerk op peil te houden. Ook blijft bij de drukke ZZP’er het kennisniveau dikwijls achter doordat de ontwikkelingen snel gaan. Steijger wijst in dit verband op de stormachtige ontwikkelingen van de sociale media binnen de communicatiebranche en de op het web en apps gebaseerde marketing. “De ZZP’er die niet investeert in zijn netwerk en in nieuwe kennis, raakt snel achterop”, voorspelt Cees Steijger, die na een carrière bij Philips en AT&T sinds 2000 als communicatieondernemer successen boekt.
Henny van Ginkel brengt de kennis van arbeidsmarkt en de detachering met zich mee. Hij heeft een stevige reputatie opgebouwd in de financiële sector, waaronder ABN AMRO, ING, Deutsche Bank en RBS. “Op certificeringszaken na, verschilt de communicatiesector niet zoveel van de financiële sector”, zegt Van Ginkel. Uiteindelijk gaat het om het realiseren van de juiste match. Door kennis van de communicatie, marketing en pr te bundelen met de kennis van de detacheringswereld, menen wij met Yunga een stevige propositie te hebben zowel naar opdrachtgevers als naar onze Associates.
//Einde bericht
Bron: Yunga B.V. | www.yunga.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.