Industry Wire

Geplaatst door Zandbeek

Zandbeek en Rijkswaterstaat genomineerd bij de European Excellence Awards 2018

Contentmarketingbureau Zandbeek en Rijkswaterstaat maken kans bij de European Excellence Awards 2018. De case ‘Operatie Schone Zwaan’ is genomineerd in de categorie ‘Social Media’. De European Excellence Awards belonen de meest opvallende en succesvolle pr- en communicatiecampagnes binnen heel Europa. Op 6 december worden de winnaars bekend gemaakt in Dublin.
Operatie Schone Zwaan
In juni 2018 botste in Rotterdam een olietanker op een aanlegsteiger. Ruim 200 ton olie stroomde het water in, en ongeveer 1.000 zwanen raakten ermee besmeurd. Samen met diverse (vrijwilligers)organisaties zet Rijkswaterstaat direct Operatie Schone Zwaan in gang. Ze vangen en reinigen de besmeurde vogels zo snel mogelijk. Om het grote en bezorgde publiek op de hoogte te houden van de operatie ontwikkelde Zandbeek social content met een bijzondere insteek. Vanuit het perspectief van Noah, een van de geteisterde zwanen, vertellen we dagelijks over het wel en wee van de zwanen. En dat wordt enorm gewaardeerd door het publiek, met honderden likes én hartverwarmende woorden.
Operatie Schone Zwaan maakt ook nog kans op een bekroning bij de Grand Prix Content Marketing 2018.
Over Zandbeek
Zandbeek, the agency for engagement (www.zandbeek.nl), is een prijswinnend contentmarketingbureau en werd in 2017 gewaardeerd als beste marketingbureau van Nederland in de MT1000. Zandbeek ontwikkelt effectieve en geïntegreerde oplossingen op het snijvlak van merk, content en media. Dat doet het bureau voor onder andere ABN AMRO, Aon, Brocacef, DFE Pharma, DLL, ESET, Geodan, Heras, KPN Zakelijke Markt, Malmberg, Rijkswaterstaat, Vebego en VTech.
Lees hier meer over de European Excellence Awards.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht