Geplaatst door Zebra

Zebra Technologies voor de vijfde opeenvolgende keer beloond met een Red Dot

Heerenveen – 23 mei 2019 – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), een vernieuwer met oplossingen en partners die ervoor zorgt dat bedrijven een prestatievoorsprong kunnen realiseren, heeft aangekondigd dat de ZC100 en ZC300 series card printers een Red Dot onderscheiding hebben ontvangen in de categorie ‘Product Design’. Deze onderscheiding markeert het vijfde opeenvolgende jaar waarin Zebra deze prestigieuze internationale onderscheiding heeft gekregen.

Zebra’s designteam streeft altijd naar een klantgericht productontwerp en dit staat dan ook centraal in het gehele productportfolio. Het ontwerp van de ZC100 en ZC300 series is tot stand gekomen door middel van het combineren van inzichten van ontwerpers, ingenieurs, verkoopteams en klanten.

‘’Zebra is verheugd deze prestigieuze erkenning van Red Dot te mogen ontvangen,’’ zegt Curt Croley, Senior Director, Innovatie en Design bij Zebra Technologies. ‘’Het ontwerp combineert Zebra’s technologie, die superieur is in zijn klasse, met een doordacht ontwerp waarin de gebruiker centraal staat. Zebra is toegewijd een creatief, intuïtief en effectief ontwerp voor zijn klanten neer te zetten.’’

De ZC100 en ZC300 series card printers zijn betrouwbaar en worden ingezet voor identificatie, betalingen en het printen van lidmaatschapskaarten in retail, de financiële sector en de gezondheidszorg. Het ontwerp heeft een gebruiksvriendelijke interface en een geavanceerd systeem voor kaartinvoer. De printers hebben een uniek industrieel en compact design en kunnen dan ook worden geïnstalleerd in een omgeving waar de ruimte beperkt is, zoals onder een bureau of plank.

‘’Ik wil de prijswinnaars graag feliciteren met hun successen,’’ zegt Professor Dr. Peter Zec, oprichter en CEO van Red Dot. ‘’Het feit dat hun producten voldoen aan de strikte criteria van de jury laat zien dat de ontwerpen van echte kwaliteit zijn. De winnaars zijn trendsettend in deze industrie en laten ons een glimp van de toekomst zien.’’

BELANGRIJKE BEVINDINGEN

• De vijfde opeenvolgende Red Dot-onderscheiding in de categorie Product Design laat zien dat Zebra producten ontwerpt die inspelen op de wens van de consument.
    • De ZC100 en ZC300 series card printers zetten de eindgebruiker centraal.
    • Deze printers hebben een uniek industrieel en compact design en hebben de kleinste ecologische voetafdruk in zijn klasse.

OVER RED DOT

De Red Dot Award werd in 1955 opgericht en wordt beschouwd als een van de meest prestigieuze onderscheidingen voor design. Het is de grootste ontwerpwedstrijd ter wereld en dit jaar ontving de jury meer dan 5,500 inzendingen uit 55 landen. De winnende producten worden tentoongesteld op een speciale tentoonstelling gehouden tussen 9 juli – 11 augustus 2019 in het Red Dot Design Museum in Essen, Duitsland.

Over Zebra

Zebra (NASDAQ: ZBRA) biedt de mogelijkheid om de frontlinie van het bedrijfsleven in retail/ e-commerce, productie, transport en logistiek, gezondheidszorg en andere industrieën een beter prestatieniveau te behalen. Met meer dan 10.000 partners in 100 landen leveren we op maat gemaakte end-to-end-solutions die mensen, middelen en gegevens op intelligente wijze met elkaar verbinden om klanten te helpen om bedrijfskritieke beslissingen te nemen. Onze toonaangevende oplossingen verhogen de winkelervaring, volgen en beheren voorraad en verbeteren de efficiëntie van de supply chain en patiëntenzorg. Gerangschikt op Forbes ‘lijst van de beste werkgevers van Amerika voor de afgelopen vijf jaar, helpt Zebra onze klanten hun voordeel te behalen. Ga voor meer informatie naar www.zebra.com of meld u aan voor onze nieuws updates. Volg ons op LinkedIn, Twitter en Facebook.