Industry Wire

Geplaatst door C2B

Zuivelhoeve kiest C2B

Het full service marketingbureau zal per direct het gehele social media beheer voor de verschillende producten van Zuivelhoeve verzorgen. Enkele bekende producten van Zuivelhoeve zijn de ‘onmeunig’ lekkere Boer’n Yoghurt®, de Boer’n Vla® en de kleinere muesli yoghurt topcups.

Zuivelhoeve & C2B
Zuivelhoeve is onderdeel van de Roerink Food Family, waar ook HEKS’N® onder valt. C2B verzorgt al enige tijd de online marketing (campagnes & het volledige social media beheer) voor HEKS’N®. Onlangs werd bekend gemaakt dat HEKS’N® is overgenomen door Salad Signature. Door deze nieuwe beslissing blijven de Roerink Food Family en C2B toch aan elkaar verbonden.

Karla van ‘t Hag, Marketing Manager Zuivelhoeve: “Als je weet wat je eet proef je meer. Bij Zuivelhoeve doen we er alles aan om je te laten zien waar onze lekkere smaak vandaan komt. Samen met C2B gaan we ervoor zorgen dat die onmeunig lekkere smaak in álle windstreken bekend raakt. We zijn enorm blij met onze (hernieuwde) samenwerking en kijken uit naar alle moois dat we samen gaan creëren.”

Tim Meuleman, partner C2B: “Te gek dat we het online gezicht aan zo’n kwalitatief en oer-Hollands merk mogen geven. Dankzij onze social media ervaring met FMCG merken weten we hoe hun doelgroep kunnen aanspreken en hoe de kernwaarden het beste tot uiting komen. Voor Zuivelhoeve is een verfrissende social strategie ontwikkeld, die de zuivelproducten – met onder andere vernieuwende video’s – een onderscheidende online presence geven.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht