“Affiliates springen in op mobiel en social”
Thomas Joosten, CEO van M4N dat onlangs is overgenomen door Zanox, signaleert de trend dat de consument zich verplaatst naar social en mobiel als het om aankopen gaat....
Thomas Joosten, CEO van M4N dat onlangs is overgenomen door Zanox, signaleert de trend dat de consument zich verplaatst naar social en mobiel als het om aankopen gaat....
Affiliatenetwerk M4N is overgenomen door het internationaal opererende Zanox voor een onbekend bedrag. Het gaat om een fusie waarbij 100 procent van de aandelen door Zanox wordt overgenomen.
Het Nederlandse affiliatenetwerk M4N heeft de omzet afgelopen jaar met 40 procent zien stijgen tot 16,9 miljoen euro.
Adverteerders hebben de eerste helft van dit jaar 7 miljoen euro uitgegeven bij affiliatienetwerk M4N, een stijging van 46 procent ten opzichte van dezelfde periode in 2009. M4N zelf...
Adverteerders gaven vorig jaar voor 12 miljoen euro uit via het affiliate netwerk van M4N. Dit marketingsegment groeit jaarlijks nog steeds met tientallen procenten.
De affiliatenetwerken verwachten een versteviging op de markt. Er komen meer toetreders. Grote spelers als Sanoma, maar ook buitenlandse multinationals pikken een graantje mee in Nederland. Bovendien gaan bedrijven...
Stelling: des te meer affiliatenetwerken, des te meer omzet. Ruud Kok, marketingmanager van affiliate marketing netwerk M4N gaat de discussie aan met Piet van den Boer, internet marketeer bij...
Ruud Kok, marketingmanager van affiliate marketingnetwerk M4N, durft te stellen dat de ondergang van het CPC-model nabij is. Eric Lang van het affiliate marketingbureau FourPeople.nl gaat de discussie met...
"Affiliatemarketing is in Nederland totaal onderbelicht, terwijl er nog zo veel groeipotentieel in de markt zit". Edwin Basten, directeur van OMG, denkt zijn markt, door verschuivende mediabestedingen, dit jaar...
Winnaar: Testnet Online Advertising.