Industry Wire

Geplaatst door zanox-M4N

Nelly.com kiest voor premium partnership met zanox-M4N

Nelly.com,  de Zweedse fashion- en beautywebwinkel die onderdeel is van de Scandinavische CDON Group, gaat vanaf heden exclusief verder met zanox-M4N, marktleider in online performance advertising in Nederland. Met deze stap onderstreept Nelly.com dat resultaatgericht adverteren een belangrijk onderdeel vormt van de groeistrategie in Nederland.

De keuze voor een premium partnership is een direct gevolg van de resultaten die zanox-M4N sinds eind september 2011 voor Nelly.com behaalde. Een exclusieve samenwerking schept bovendien de mogelijkheid om gezamenlijk een langetermijnstrategie uit te bouwen die de verdere online groei van Nelly.com in Nederland stimuleert.

Fashion- en shoppingsites promoten Nelly.com
Nelly.com maakt via zanox-M4N gebruik van een uitgebreid portfolio aan publishers in het lifestyle- en shoppingsegment. Zo worden er advertenties en producten van Nelly.com getoond op fashion- en shoppingportals zoals Fashionchick.nl of Fashiolista.com en fashion- en beautyblogs zoals ilovefashionnews.com. Daarnaast worden acties en campagnes van Nelly.com via actiecode- en kortingscodesites gepromoot. Binnen het resultaatgedreven advertentiemodel van zanox-M4N vergoedt Nelly.com commissie aan publishers voor een gerealiseerde sale.

zanox-M4N als performance partner
Jorn Eiting, regio manager Benelux bij Nelly.com, vertelt over de volledige overstap naar het zanox-M4N netwerk: ‘We zoeken altijd manieren om de klantervaring nog beter te maken. Nu het marktaandeel van Nelly.com in Nederland steeds groter wordt, is het essentieel met een partner als zanox-M4N samen te werken die onze doelstellingen begrijpt en verdere groei stimuleert. zanox-M4N gelooft er net als wij sterk in om de online shopper maximale keuzevrijheid, transparantie en gemak te bieden. Het resultaatgerichte advertentiemodel dwingt ons goed na te denken over de beleving van de consument.’

Nelly.com en zanox-M4N fashion publishers
Florent Coudyser, commercieel directeur van zanox-M4N, noemt de goede ‘match’ ook als belangrijkste oorzaak van het behaalde succes: ‘Nelly.com heeft een goede propositie waardoor wij de ideale match met de vele fashion en shopping-publishers uit ons netwerk kunnen maken. De collectie van kleding-, schoenen- en beautyartikelen scoort bij onze kritische fashionbloggers hoog op de fashionmeter. Tegelijkertijd zorgen de goede service en klantvoorwaarden, zoals gratis verzending en de toegankelijk geprijsde producten ervoor dat shopping-publishers Nelly.com een aantrekkelijke shop vinden om te promoten.’

Toekomst
Coudyser blikt vooruit: ‘Nelly.com heeft grote ambities voor de Nederlandse markt en zanox-M4N is de juiste partner om deze te verwezenlijken. De eerste stappen zijn gezet en wij staan in de startblokken om samen met onze publishers van Nelly.com een nog grotere e-commerce speler te maken.’ Eiting is het hiermee eens: ‘Dat publishers onze webshop enthousiast promoten, bevestigt voor ons dat we op de juiste koers zitten, zowel in aanbod als in service. Het is nu zaak de stijgende lijn door te zetten en met behulp van zanox-M4N nog meer klanten kennis te laten maken met Nelly.com.’

Over zanox-M4N
zanox-M4N is gespecialiseerd in online performance advertising: een manier van adverteren waarbij de adverteerder enkel voor meetbare resultaten, namelijk sales en leads, betaalt. Via het zanox-M4N netwerk maken adverteerders gebruik van publishers in onder andere affiliate marketing, retargeting, e-mailmarketing, display-, search-, en mobile advertising. Door onze partners advies en ondersteuning te bieden op gebieden als conversieoptimalisatie en de inrichting van product datafeeds is zanox-M4N een servicegerichte business partner. Aangesloten adverteerders en publishers realiseren op deze wijze maximaal rendement uit het online verkeer. Met de krachtige combinatie van adverteerders, publishers en het netwerk wil zanox -M4N de keuzevrijheid, transparantie en het koopgemak voor online consumenten maximaliseren.

Al vanaf 1999 is zanox-M4N actief in Nederland en na de overname door de zanox-groep in 2011 kan het bedrijf zich Nederlands marktleider op het gebied van online performance advertising noemen. Zanox-M4N werkt onder andere voor Zalando, De Bijenkorf, Groupon, KPN, T-Mobile en Centraal Beheer Achmea. zanox-M4N maakt deel uit van de zanox-groep, een bedrijf met ruim 600 werknemers dat zich wereldwijd inzet voor meer dan 3800 adverteerders en 1 miljoen publishers. ZANOX.de AG is onderdeel van Axel Springer AG en het Zwitserse PubliGroupe AG met respectievelijk een aandelenverdeling van 52,5 en 47,5 procent. Meer informatie vindt u op www.zanox.nl en www.M4N.nl.

Over Nelly.com
Het in 2003 opgerichte online-walhalla Nelly.com is inmiddels dé nummer 1 webshop van Scandinavië. Met een gemiddelde van maar liefst 6.000.000 bezoekers per maand en meer dan 800.000 unieke bezoekers per week, is Nelly.com een begrip in zowel mode- als bloggerland.
Alle reden voor Nelly.com om nu ook haar fashionable vleugels uit te spreiden over Oostenrijk, Duitsland en Nederland. Met ruim 750 merken – in de meest uiteenlopende prijsklassen – waaronder high end merken als French Connection, Dagmar, Filippa K, Velour, Jeffrey Campbell, maar ook de eigen Nelly brands, is Nelly.com dé online fashion webshop-stop to be voor iedere zichzelf respecterende fashionista.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht