Deel dit artikel
-

Gezocht: Toepassingen voor Traffic Metrics

De vierde Emerce Update, op 15 december aanstaande in Amsterdam, is gewijd aan het meten van de effecten van online campagnes. De Emerce-redactie zoekt bedrijven die willen laten zien wat ze kunnen op het gebied van het meten van traffic. Voor de zogeheten 'playground' zijn een beperkt aantal gratis plaatsen beschikbaar.

Hoe kan de effectiviteit van online campagnes het best worden gemeten? In de reclamebranche zijn nog steeds geen eenduidige standaarden gedefinieerd voor het meten van het effect, terwijl aan klantzijde hier steeds meer behoefte aan is.

In de Emerce Update Traffic Metrics staat centraal wat de juiste business metrics zijn voor online campagnes, hoe deze zijn te meten, hoe deze worden gerapporteerd en vooral ook hoe de resultaten gebruikt kunnen worden om het effect te optimaliseren.

In navolging van eerdere Emerce seminars zal er ook deze keer een ‘playground’ geopend worden. Deze is bestemd voor bedrijven die een nieuw en/of innovatief product op het gebied van webanalytics willen laten zien, varierend van hardware, software en diensten tot content en advertising.

Als u geïnteresseerd bent om uw product of dienst te laten zien, hebt u de keuze uit twee opties: een premium positie en een kosteloze aanwezigheid.

De kosteloze plekken zijn beperkt en alleen bestemd voor de meest innovatieve inzendingen, geselecteerd door de redactie van Emerce. Een plek op de playground is daarmee niet gegarandeerd. Voor de kosteloze plekken op de playground kunt u mailen naar anton@emerce.nl.

Wie kiest voor een premium-positie is wel verzekerd van een plaats en heeft bovendien een betere plek. Voor de premium-positie kunt u contact opnemen met de sales-afdeling van Emerce, mail of bel met Mischa Bender (sales@emerce.nl of 023 – 546 39 20).

Geef in beide gevallen aan welke voorzieningen nodig zijn voor het tonen van het product.

Voor meer informatie over het programma en de lokatie van de Emerce Update Traffic Metrics, en voor toegangsbewijzen klik hier.

Deel dit bericht

1 Reactie

Martijn

Is er ook plaats op deze playground voor adverteerders die de tracking solutions gebruiken en aandacht voor wat deze eindgebruikers echt belangrijk vinden?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond