Deel dit artikel
-

Fring experimenteert met mobiele banners

Het mobiele chatprogramma Fring begint de eerste proeven met mobiel adverteren ín zijn chatprogramma. Vooralsnog lijkt het echter niet actief adverteerders te werven voor de kleine, klikbare banners.

Voor het eerste in zijn bijna driejarige bestaan neemt het Israelische bedrijf Fring de eerste schrille stappen om geld te verdienen.

Sommige gebruikers van Fring krijgen binnenkort, soms, een banneradvertentie te zien in hun chatschermpjes. Een doorklik brengt hen naar de website van de adverteerder.  

Fring zoekt vooralsnog niet naar adverteerders. Op de website wordt commercieel belangstelling niet verteld of en, zo ja, waar ze zich kunnen melden en wat de advertentietarieven zijn.

Fring is een chatprogramma voor de mobiele telefoon. De software ondersteunt zowel de spraak- als tekstchatfuncties van MSN, ICQ, Skype, Google Talk, AIM, Yahoo IM en het SIP-protocol.

Vorig jaar augustus haalde Fring nog 12 miljoen dollar een extern kapitaal op.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond