Deel dit artikel
-

eDay 2012: domes en mind sharing met thought leaders

Een op een met topexperts, CEO’s, keynote sprekers, venture capitalists en andere specialisten die normaal ver weg op een podium staan of in directiekamer.

Het event Emerce eDay is dit jaar directer en persoonlijker. Normaal verdwijnen sprekers na hun presentatie in de coulissen, maar volgende week donderdag in Rotterdam treden ze juist naar voren. Er zijn aparte plekken om nog even door te spreken en kennis op te slurpen of uit te wisselen.

Dit idee staat centraal in de domes, mooi verlichte ‘snelkookpannen’ voor kennis. In de domes geldt voor het publiek het credo: ‘Vraag maar raak’.

Iedere sessie heeft een eigen thema en meerdere specialisten. Geen presentaties, enkel het directe verhaal. Ruw uit de bron. Adidas is een van de aanwezige experts over online branding. In een andere dome is managing director Digital van RTL, Arno Otto, een van de bevraagbare gasten. Thema: connected tv.

In andere domes zitten brand managers van de grote merken. Wat zoeken zij in online, maar vinden ze nog niet? Andere sessie: venture capitalists die hun handelsgeheimen delen, welke investeringsobjecten zoeken zij op dit moment? Mediadirecteuren zitten in weer een andere dome. Zij houden zich bezig met de vraag waar het heen gaat met digitale media. Vloggers laten zien hoe ze met online video (YouTube) geld verdienen. Et cetera, et cetera.

Onder andere Tumblr, SoundCloud en Gidsy en alle keynotes zijn beschikbaar voor Meet & Greets.

Let wel: toegang tot de domes is beperkt. Er is ruimte voor hooguit dertig man. Tickets gratis af te halen bij de entree.

Emerce eDay vindt volgende week donderdag plaats in de Van Nelle Fabriek te Rotterdam.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond