Salesforce.com sluit zich aan bij BSA

Amsterdam, 31 juli 2014 – Salesforce.com, Inc. heeft zich als lid van de beleidsraad aangesloten bij BSA | The Software Alliance. Doel is betrokken te zijn bij wereldwijde beleidsinitiatieven die ervoor zorgen dat software-innovatie blijft floreren en verandering in de hele digitale economie gestimuleerd wordt.

“Salesforce.com is als ’s werelds snelst groeiende top tien softwarebedrijf zeer enthousiast over de toetreding tot BSA”, zegt Burke Norton, chief legal officer van salesforce.com, die zitting zal nemen in de raad van bestuur van BSA. “BSA heeft een uitgebreide track-record als het gaat om vertegenwoordiging van de wereldwijde softwarebranche. Wij kijken ernaar uit samen met andere marktleiders beleid te ontwikkelen die innovatie en groei stimuleren en markten wereldwijd uitbreiden.”

Victoria Espinel, president en CEO van BSA: “Wij zijn verheugd om salesforce.com als lid te verwelkomen en kijken ernaar uit hun expertise toe te voegen aan onze beleidsprogramma’s. De softwarebranche is altijd al de motor voor innovatie geweest. Nu zijn er snel nieuwe businessmodellen en distributieplatformen te implementeren, die enorme nieuwe kansen creëren. Als ’s werelds meest toonaangevende leverancier van enterprise cloud computing zorgt salesforce.com voor een belangrijk perspectief bij BSA. We kijken uit naar de samenwerking met hen op het gebied van initiatieven die innovatie en groei mogelijk maken in de hele branche.”

Over BSA

BSA | The Software Alliance (www.bsa.org) is de grootste belangenbehartiger van de wereldwijde software-industrie. Zijn leden zijn innovatieve bedrijven die softwareoplossingen ontwikkelen die de economie een impuls geven en het moderne leven verbeteren. Het hoofdkantoor is gevestigd in Washington, DC (VS). De organisatie heeft kantoren in meer dan zestig landen. De BSA ontwikkelt compliance-programma’s die het gebruik van legale software stimuleren en pleit voor beleid dat zorgt voor technologische innovatie en groei in de digitale economie. Meer informatie: www.bsa.org/netherlands of www.bsa.nl.