Geplaatst door Xtandit

Xtandit voor tweede keer op rij beloond voor Managed Print Services-expertise

Woerden, 27 juli 2016 – Xtandit, de grootste onafhankelijke Xerox-partner in Europa, is door de Managed Print Services Association (MPSA) voor de tweede keer op rij beloond met twee internationale awards voor haar aanbod in Managed Print Services (MPS). Xtandit ontvangt op 1 augustus, net als in 2013, de Independent MPS Plus Provider-award, vanwege haar prestaties als onafhankelijke aanbieder van MPS en extra oplossingen voor documentmanagement, workflow, beveiliging en zakelijke documentprocessen. Daarnaast sleept Xtandit opnieuw de Regional Management Print Services Provider-award in de wacht voor haar brede MPS-aanbod dat zij wereldwijd aanbiedt.

“Het was een geweldig jaar voor Managed Print Services. Het niveau van de inschrijvingen was ontzettend hoog. Nog nooit heeft de jury van de MPSA Leadership Awards zo hard gewerkt en geëvalueerd om de beste bedrijven te benoemen”, aldus Kevin DeYoung, president van de MPSA. “Xtandit onderscheidt zich wederom met haar uitgebreide MPS-aanbod en expertise in het optimaliseren van documentprocessen. Met deze geweldige prestatie is Xtandit de terechte winnaar van de twee awards.”

Edwin Jongsma, commercieel directeur van Xtandit: “We zijn verheugd dat we voor de tweede keer op rij deze prestigieuze titels op onze naam mogen schrijven. Deze awards bevestigen dat we ons MPS-portfolio en -kennis naar een zeer volwassen niveau hebben gebracht. Het zit in ons DNA om klanten te helpen bij het digitaliseren van papieren processen en daarbij een uitstekende customer experience te leveren. Ook komende jaren blijft dit ons uitgangspunt en willen we in samenspraak met onze klanten nog meer excelleren in onze expertise en service-dienstverlening.”

Wilco van Bezooijen, Country General Manager European Channels Group van Xerox Nederland: “Dat Xtandit alweer uitstekend presteert met haar MPS-aanbod, is ook goed nieuws voor Xerox. Het is een erkenning dat het Xerox Partner Print Services (XPPS)-programma haar vruchten afwerpt. Xtandit kan de technologie en diensten van Xerox combineren met haar eigen unieke diensten en daarmee een volledig portfolio neerzetten aan oplossingen, van technologie en workflow tot business development-tools. Wij helpen onze partners graag bij het behalen van successen als deze.”

De winnaars van de MPSA-awards worden officieel erkend en ontvangen hun award op 1 augustus 2016 bij het CompTIA’s ChannelCon event in Hollywood, Florida.

——————————-
Over Managed Print Services Association
De Managed Print Services Association (MPSA) is een onafhankelijke not-for profit organisatie die de opkomende MPS-industrie bedient door de ontwikkeling van standaarden en richtlijnen. Hiermee verenigt zij de verschillende industriesegmenten die een waarde toevoegen aan alle deelnemers. Bezoek voor meer informatie over de voordelen en het lidmaatschap www.yourmpsa.org.

Over Xtandit
Xtandit is als grootste concessionair van Xerox in Europa al ruim 26 jaar partner voor de verkoop van hoogwaardige print- en documentoplossingen. Met een team van zo’n 140 gedreven medewerkers, benadert Xtandit de branche met de juiste focus en aandacht. Xtandit’s hoofdkantoor is gevestigd in Woerden. Het bedrijf heeft daarnaast drie vestigingen, in Capelle a/d IJssel, Amsterdam en Groningen. Meer informatie is te vinden op www.xtandit.nl.

Marcommit
Rosalie Hage