Industry Wire

Geplaatst door Yourzine

Yourzine verzorgt e-mailmarketingstrategie UNICEF Nederland

s’Hertogenbosch 25 augustus 2011 – Yourzine en UNICEF Nederland hebben een samenwerking afgesloten waar gevoel en verstand letterlijk in elkaar grijpen. Vanuit nut en noodzaak tot meer donaties waarmee UNICEF kinderen over de hele wereld kan helpen, is de organisatie op zoek gegaan naar een partner om de contacten met haar relaties te intensiveren. Na een pitch- en selectieperiode is online marketingbureau Yourzine de partner geworden voor de e-mailmarketingstrategie.

Yourzine is niet zomaar gekozen. Maaike van der Noord, Product manager internet UNICEF Nederland “Ons werk is alleen mogelijk dankzij de donaties van onze relaties. De manier waarop we hen benaderen is dus van groot belang. Yourzine heeft aan ons laten zien dat ze sterk zijn in het ontwikkelen van een klantcontactstrategie en dat ze hun handen in het vuur steken voor meetbare resultaten. Dat is precies wat we zochten”.

Over en door de kanalen heen

De samenwerking is nu voor een jaar afgesloten. De eerste stap is de overstap naar het e-mailmarketing pakket Tripolis Dialogue. De samenwerking wordt vervolgens uitgebreid naar kennisdeling, inspiratie en het strategisch meedenken over de uitrol van de gehele multi-channel visie. Dit houdt in dat Yourzine als partner van UNICEF mee zal denken, ook in uitvoer, van de niet digitale componenten in de marketingstrategie van UNICEF.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht