C4Real wint twee MarCom Awards voor Field in a box campagne

Bij de uitreiking van de MarCom Awards in Dallas, Texas heeft C4Real uit Enschede twee prijzen gewonnen. Voor de global content strategy van Field in a box, een concept van o.a. TenCate, won C4Real een Platinum MarCom Award en voor de video ‘Field in a box – community development with sports in India’ won het bedrijf uit Enschede een Gold MarCom Award.
Uit zo’n 6.000 inzendingen werden deze twee cases beloond door professionals uit het vak die in de hele wereld actief zijn. De global content strategy scoorde maar liefst tussen de 90 en 100 punten (waarbij maximaal 100 punten te verkrijgen waren) op de gejureerde onderdelen en de video tussen de 80 en 89 punten.
Meer informatie over de uitingen voor Field in a box is te vinden op de website van C4Real en in het blog van Jaap de Carpentier Wolf, voormalig hoofd corporate communicatie bij materiaaltechnologieconcern TenCate.
MarCom Awards is een internationale creatieve competitie die uitstekende prestaties door marketing- en communicatieprofessionals erkent. Inschrijvingen komen van corporate marketing- en communicatieafdelingen, reclamebureaus, PR-bedrijven, designers, productiebedrijven en freelancers. De competitie is uitgegroeid tot misschien wel het grootste van zijn soort in de wereld
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.