Genesys Benelux deelt prijzen uit aan klanten

Naarden, 12 december 2017 – Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center solutions, heeft tijdens de netwerkbijeenkomst Genesys Benelux United op 7 december in de Schiecentrale drie projecten beloond met een award. De projecten die in de prijzen zijn gevallen onderscheiden zich door de innovatieve toepassing van het Genesys portfolio.
Genesys PureEngage Award 2017
Atos Infrastructure & Data Management is een divisie binnen Atos, een internationaal leider in digitale transformaties, en levert in meer dan 30 talen ondersteuning voor haar IT Servicedesk-klanten. Sinds 2012 gebruiken zij PureEngage in het contact center voor telefonie, email en chat. Atos krijgt de Award voor de eigen mobiele app One Contact die dit jaar is geïntroduceerd en waarmee klanten eenvoudig zelf aanvragen kunnen doen bij de IT Servicedesk. Vanuit de app is het mogelijk om contact op te nemen met een medewerker van Atos. Deze ziet bij het contact direct de informatie over de klant inclusief het onderwerp op basis van de meegestuurde informatie uit de app en kan snel een goede service bieden.
Genesys PureConnect Award 2017
Conduent is een organisatie waar innovatie en verbetering bijna vanzelfsprekend is. De Award krijgen zij dit jaar voor hun project dat is bedacht tijdens de KPN Innovation Challenge 2017 waarbij Young Professionals van Conduent en KPN hun kennis en skills combineren voor een innovatie project. In dit geval wordt spraaktechnologie ingezet om klanten sneller te identificeren op basis van spraakpatronen. Bovendien wordt de gesproken samenvatting van het gesprek door middel van speecht-to-tekst-technologie als notitie toegevoegd in het CRM-systeem.
Genesys PureCloud Award 2017
Off Grid Electric zocht een snel te implementeren cloudoplossing voor hun nieuwe call center in Ghana. Ze kozen voor een pilot met PureCloud, geleverd door Genesys-partner Cloudoe zodat ze klein kunnen beginnen, snel opschalen en makkelijk op afstand kunnen beheren. Dit project krijgt de Award omdat het een mooi voorbeeld is van het inzetten van cloud contactcenter technologie.
G-Summit Benelux 2018
Genesys Benelux United is de netwerkbijeenkomst voor klanten en partners van Genesys. Naast een demonstratie van Virtual en Augmented Reality en Artificial Intelligence zorgden keynotes van Hans Kardol van Cvision en ‘gouden’ hockey coach Marc Lammers voor inspiratie. Daarna was er uitgebreid ruimte voor netwerken. Het volgende grote event van Genesys in the Benelux is G-Summit op 23 mei 2018 in de Beurs van Berlage. Dit Benelux event voor klanten en partners richt zich op het delen van toekomstvisies, best practices en inzichten in de nieuwste trends in Customer Experience.
———
Over Genesys
Genesys® ondersteunt jaarlijks meer dan 25 miljard van de beste customer experiences ter wereld. We zetten de klant centraal bij alles wat we doen en zijn er van overtuigd dat uitstekende customer engagementresulteert in uitstekende bedrijfsresultaten. Meer dan 10.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen het nummer 1 customer experience platform voor het aansturen van naadloze omnichannel customer journeys en het bouwen van langdurige relaties. Met een lange ervaring in innovatie en een diepgewortelde wens om de eerste te zijn is Genesys het enige bedrijf dat door topanalisten wordt erkend als ‘leader’ in zowel cloud als on-premise customer engagement oplossingen. Bezoek www.genesys.com.
Of volg ons op Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn en het Genesys blog.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.