Deel dit artikel
-

T-Mobile en Tele2 zijn in trek bij tieners en twintigers

T-Mobile en Tele2 zijn in trek bij tieners en twintigers. In het eerste kwartaal van 2018 zagen beide aanbieders het marktaandeel op de Nederlandse postpaidmarkt verder toenemen, zo blijkt uit het Postpaid Mobile Insights Q1 2018-rapport van Telecompaper.

Vooral Apple weet haar positie onder tieners (64 procent) en twintigers (47 procent) met een abonnement uit te bouwen. Voor twintigers zijn merk en bijbehorend besturingssysteem de belangrijkste aspecten bij aanschaf van een mobiele telefoon.

De maandelijkse kosten van abonnementen zijn nog steeds de belangrijkste reden voor consumenten om voor een bepaalde aanbieder te kiezen, evenals extra beloningen.

Klanten die een zogenaamde vast-mobiele combinatie hebben, krijgen bij KPN zowel een gratis tv-pakket als diverse mobiele extraatjes en korting

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond