Industry Wire

Geplaatst door Ngage

Ngage Media lanceert Retail pijler met twee nieuwe proposities 

De afgelopen jaren heeft Ngage Media een stevig netwerk opgebouwd in toonaangevende winkelcentra en winkelhotspots in de openbare ruimte. Met inmiddels 35 grote digitale schermen op 27 premium retail-locaties, kunnen wekelijks ruim 7,3 miljoen shoppers bereikt worden, waarvan 5,2 miljoen in Randstedelijke gebieden. Het aantal schermen op retail locaties is dusdanig ontwikkeld, dat deze is uitgegroeid tot de derde pijler “Public Retail Screens”; een aanvulling op de Public City – en Public Transport Screens.

De lancering van deze derde pijler biedt tevens een uitgelezen kans om twee gloednieuwe Retail Screens in de regio Groot-Amsterdam te introduceren.

Amsterdam Winkelcentrum Diemerplein

In samenwerking met Sectie 5 heeft Ngage Media een gigantisch LED scherm van 32m2 geplaatst in het hart van Winkelcentrum Diemerplein te Diemen. Het compleet overdekte winkelcentrum biedt huisvesting aan ruim zestig winkels op het gebied van mode, lifestyle, beauty en diverse gezellige horeca.
De positionering van het scherm in het Atrium, recht boven de entree, de Albert Heijn XL en de roltrappen, garandeert goede zichtlijnen en een lang contactmoment.
Mede dankzij publiekstrekkers als Hema en Action trekt het winkelcentrum wekelijks effectief 60.000 bezoekers.

Gerben van de Mheen, Asset Manager Sectie 5: “Met een mix in content van marketing, promotie en fun wordt gezorgd voor een unieke beleving en interactie tussen winkelend publiek en ons winkelcentrum”.

Hoofddorp Winkelcentrum Polderplein

Winkelcentrum Polderplein maakt onderdeel uit van de binnenstad van Hoofddorp.
Het ruim opgezette winkelcentrum is onlangs – in samenwerking met DELA Vastgoed – voorzien van een 16m2 high-impact digitaal scherm.
Dankzij een haarscherpe beeldresolutie en toepassing van interactieve content (Augmented Reality) heeft de omgeving een enorme boost gekregen.
Polderplein heeft een uiteenlopend assortiment met meer dan vijftig premium retailers. Dankzij dit complete aanbod vervult het een regionale functie. Kortom kwalitatieve bereiksopbouw gegarandeerd; een locatie die goed is voor het genereren van bereik onder bijna 150.000 wekelijkse shoppers.

Evenals de nieuwe proposities, bevinden alle Public Retail Screens zich op strategische locaties. Om een optimaal contactmoment te stimuleren zijn de schermen veelal geplaatst bij wachtplekken, in winkelstraten met lange zichtlijnen op parkeerterreinen en bij de entrees van winkelcentra. De Public Retail Screens stellen adverteerders in staat om hun doelgroep op laagdrempelige wijze een impuls te geven op een cruciaal moment, in de juiste omgeving.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht