Deel dit artikel
-

bol.com geeft startups kans om producten te promoten

Bol.com lanceert bol.com Briljantjes: een platform waar startups uit Nederland en België hun productinnovaties onder de aandacht brengen en zo kans maken op extra investering van bol.com om hun onderneming snel te laten groeien.

De ondernemers met de meest verrassende innovaties krijgen een prominente positie op de website. Daarnaast worden zij extra ondersteund in marketing, zodat het artikel goed opvalt bij de 9 miljoen klanten van bol.com.

Zodra een startup als een van de winnaars is geselecteerd door een jury van bol.com, komt het artikel op de homepage van bol.com. Daarbij worden ook advertenties ingezet om het artikel binnen de winkel extra onder de aandacht te brengen.

Klanten kunnen via de speciale winkelpagina bijzondere artikelen ontdekken die nog niet eerder op de Nederlandse en Belgische markt zijn verschenen.

De logistiek loopt ook via bol.com, zodat artikelen op voorraad in het bol.com-magazijn liggen en het zo altijd en dezelfde dag nog bij klanten geleverd kan worden.

Aanmelden gaat online, maar winnende startups moeten hun producten nog wel fysiek verdedigen op het kantoor.

De ondernemer hoeft bij de start niet zelf te betalen voor de marketing. bol.com schiet dat voor en bij succes krijgt de ondernemer de investering terug.

bol.com begon zijn testronde met IAMTORO: een boxershort voor mannen die ervoor zorgt dat je nooit meer een bouwvakkersdecolleté hebt. Of een lampje die het door middel van zachte lichtstralen het heel makkelijk maakt om in slaap te vallen.

Deel dit bericht

1 Reactie

Th

Slimme zet van Bol.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond