Industry Wire

Geplaatst door Scooperz

Scooperz verzorgt webcarewerkzaamheden van Miele Nederland

BREDA – Service is de nieuwe marketing en met goede service creëer je ambassadeurs voor je merk. Niet voor niets dus dat organisaties, waaronder Miele, het belang inzien om ook via social media service te bieden aan klanten. Vanaf januari 2019 zullen de specialisten van social media bureau Scooperz de webcarewerkzaamheden van Miele Nederland uitvoeren.

Scooperz verzorgt de komende periode dagelijks de beantwoording op alle berichten die bij Miele via de social media kanalen binnen komen. Hierbij wordt nauw samengewerkt met de afdeling customer care van Miele.

Alana Hendrikx, senior webcare professional bij Scooperz, laat weten: “Wij zijn enorm blij met de samenwerking met Miele! Samen met Miele hebben wij aan de hand van de organisatie-brede strategie bepaald hoe de webcare het beste ingericht kan worden. Aandachtspunten daarbij zijn de bereikbaarheid voor de consument, maar ook de persoonlijke benadering. Naast dat wij zorgdragen voor adequate reacties op vragen, klachten en opmerkingen, heeft het webcare team ook een signalerende rol. Het webcare team geeft kwalitatief inzicht in de online conversaties en zorgt ervoor dat de customer service journey van de klanten van Miele soepel en oplossingsgericht verloopt. Wij managen niet alleen de online merkreputatie, maar verbeteren deze ook. Met humor, persoonlijke reacties en het inleven in de klant verstevigen wij de relatie met de klanten.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht