Hillenaar Outdoor breidt wederom netwerk uit met Haarlemmermeer

Na de uitbreiding in Nijmegen en Groningen eerder dit jaar, voegt Hillenaar Outdoor de concessie Haarlemmermeer toe aan zijn portfolio. Het outdoorbedrijf exploiteert digitale schermen in de gemeente, met plaatsen als Hoofddorp en Nieuw-Vennep.
Gemeente Haarlemmermeer sluit perfect aan op Hillenaars netwerk in de Randstad en is met 150.000 inwoners een zeer waardevolle toevoeging aan zijn outdoor portfolio. “Met het winnen van deze concessie breiden we ons digitale netwerk met huidige ‘digital’ locaties als Diemen, Den Bosch en Utrecht uit”, aldus Hillenaar. De concessie omvat een viertal dubbelzijdige digitale billboards (6m2) en zes dubbelzijdige digital city abri’s XL (4m2) en heeft een looptijd van acht jaar. Het outdoorbedrijf plaatst de digitale schermen langs in- en uitvalswegen en voorziet adverteerders daarmee van een groot bereik. De objecten zijn volledig digitaal en extra groot. Dit biedt veel mogelijkheden voor zowel landelijke spelers als lokale ondernemers.
Hillenaar Outdoor breidt in vogelvlucht uit door heel Nederland, met als centrale en krachtige hub de Randstad. Eerder dit jaar nam Hillenaar Media al 415 abri-vakken in Nijmegen en 212 abri-vakken in de provincie Groningen over. Deze nieuwe concessies bereiken circa 755.000 mensen. Hillenaar is trots op de stappen die zijn bedrijf maakt. “We zijn eind 2017 gestart en exploiteren inmiddels een groot netwerk. Het einde is bovendien nog niet in zicht”.
Hillenaar Outdoor
Hillenaar Outdoor is de snelst groeiende out-of-home exploitant en heeft een veelzijdig aanbod van (digitale) abri’s, billboards en reclamemasten. Daarnaast biedt het outdoorbedrijf een uniek netwerk voor scholieren, TENQ. Dit netwerk bestaat uit ruim 200 digitale schermen op middelbare scholen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.