Industry Wire

Geplaatst door Bynder

Facebook en Hubspot maken opwachting op jubileum-editie OnBrand

De eerste sprekers voor OnBrand, Europa’s grootste event voor marketing- en creatieve professionals, zijn bekend. Het is jubileum-editie van het jaarlijkse event dat vijf jaar geleden begon. Met meer dan 2000 bezoekers is OnBrand inmiddels uitgegroeid Europa’s meest vooraanstaande branding-conferentie, waar de laatste trends en ontwikkelingen uit het vakgebied worden besproken. Dit jaar vindt OnBrand plaats op 10 oktober in de SugarCity in Amsterdam.
De vijfde editie van OnBrand biedt opnieuw een podium aan de brand-leaders van ’s werelds meest iconische organisaties. Inmiddels is het eerste gedeelte van de line-up bekend, die onder andere bestaat uit de volgende sprekers:
Scott Brinker – VP platform ecosystem bij HubSpot
Brinker is bij het grote publiek bekend als de man achter chiefmartec.com, het blog waar hij al 10 jaar over de opkomst van de marketingtechnologie, en de ontwikkeling van het werkveld publiceert. Ieder jaar publiceert hij daar een indrukwekkende  infographic die het landschap van marketing-technologie aanbieders in kaart brengt. Daarnaast is hij VP van het platform ecosysteem bij HubSpot.
Hans Schlatmann (Sony ATV)
Sony/ATV biedt merken, bureaus, muziekbegeleiders en filmbedrijven advies, zoek- en licentiediensten met betrekking tot het gebruik van muziek – zowel hits als nieuw werk van jonge en opkomende artiesten en songwriters – in campagnes, commercials en films. Hans Schlatmann kan in zijn rol als Senior Sync And Marketing Manager bij Sony ATV zowel zijn voorliefde voor muziek als passie voor marketing kwijt.
Emma Chiu (J. Walter Thompson’s Innovation Group)
Emma Chiu is verantwoordelijk voor de creatieve innovatie bij J. Walter Thompson’s Innovation Group, de in-house denktank van het bureau. Chiu cureert alle visuele inhoud, geeft leiding aan de creatieve concultancy-tak van J. Walter Thompson, presenteert in alle verticals van de Innovation Group en staat aan het hoofd van de creatieve uitvoering van de Innovation Lab projecten. Chiu biedt strategisch inzicht en trendadvies voor merken als Campari, Finnair, Northwell, Shiseido en Unilever. Daarnaast is ze lid van de raad van advies van Digital Hollywood’s Influencer Awards 2018. Ze maakte ook deel uit van het jurypanel van de Color Awards 2017 en een bevlogen spreekster, in het verleden onder andere op Luxe Pack, Pause Fest, The Media Summit, SXSW en Zee Melt.
Stephen Gates (InVision)
Gates is momenteel Head Design Evangelist bij InVision, waar hij als strategische partner 97 procent van de Fortune 100-merken helpt om de impact van design te verhogen door middel van onderwijs, coaching en thought leadership. Zijn werk heeft meer dan 150 internationale prijzen ontvangen, het design van een van zijn apps is uitgeroepen tot een van de 100 beste ter wereld en HOW Magazine heeft hem gepositioneerd als nummer 17 op de lijst van 100 meest getalenteerde en invloedrijke creatieven die vandaag de dag werkzaam zijn. Geen wonder dus dat Apple zijn werk al in meer dan 10 keynote-presentaties heeft gebruikt.
Ashley Vinson (Facebook)
Vinson heeft het grootste deel van haar meer dan 20 jaar durende marketingcarrière besteed aan digitale marketing. Haar werkervaring varieert van kleine en creatieve bureaus tot grote bureaus als BBDO, DDB en TribalDDDB. Inmiddels is ze overgestapt van de bureau- naar de platform-zijde – eerst bij Twitter en nu in haar huidige rol als Creative Agency Partner bij Facebook. In die rol adviseert ze bureaus en klanten over creatief (en effectief!) adverteren op de platforms van Facebook.
Powered by Bynder
Organisaties helpen bij het managen en laten groeien van hun merk staat bij Bynder centraal. De laatste ontwikkelingen in de wereld van branding liggen dan ook aan de kern van wat Bynder levert: een toekomstbestendige digital asset management dienst die merken in staat stelt in te spelen op de trends van morgen.
Voor meer informatie over OnBrand en de sprekers kunt u terecht op www.onbrand.me.
###
Over Bynder
Bynder is de snelste manier om digitale bestanden professioneel te beheren. Het prijswinnende platform voor digital asset management (DAM) biedt marketeers een slimme manier om grafische bestanden, video’s en documenten te vinden en delen.
Duizenden brandmanagers, marketeers en creatievelingen van wereldwijd opererende organisaties als Puma, innocent drinks en KLM Royal Dutch Airlines gebruiken Bynder om bedrijfsbestanden te organiseren. Daarnaast kunnen projecten real-time worden bewerkt en goedgekeurd, kan je bestanden eenvoudig aanpassen en maak je de gewenste content met een druk op de knop beschikbaar.
Bynder werd in 2013 opgericht door CEO Chris Hall. Het bedrijf heeft wereldwijd zeven kantoren, verspreid over Nederland, de Verenigde Staten, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Arabische Emiraten. Voor meer informatie, kijk op http://www.bynder.com of volg Bynder op Twitter via @bynder.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht