Deel dit artikel
-

Businessclub voor mediapark Hilversum

Het Mediapark in Hilversum krijgt een ‘businessclub’. Die moet de diverse ‘bewoners’ van het park meer met elkaar in contact brengen. Dat kan leiden tot het uitwisselen van kennis en gezamenlijk optreden waar dat in ieders belang is.

Initiatiefnemers zijn volgens de Gooi- en Eemlander Rabobank Hilversum-Vecht en Plassen, TCN Media Park en het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid. In mei wordt een eerste bijeenkomst van de businessclub gehouden, aldus directeur Frenk Theunissen van Rabobank Hilversum.

Het Mediapark in Hilversum is in korte tijd uitgegroeid tot een concentratie van startende en meer ervaren mediabedrijven. Het gros richt zich op nieuwe media, zoals internet en interactieve televisie. Daarnaast zijn er veel facilitaire ondernemingen gevestigd.

Door de contacten en het uitwisselen van ervaringen via een businessclub kunnen de bedrijven veel aan elkaar hebben, zo stelt de nu nog naamloze belangenvereniging.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond