Marcommit verwelkomt nieuwe account director Endie van Laar

Baarn, 8 augustus 2019 – Marcommit, PR- en contentmarketingbureau gespecialiseerd in IT, tech en HR, heeft vanwege de snelle groei B2B PR- en contentmarketingspecialist Endie van Laar (34) aangetrokken. Hij zal als account director met zijn team direct verantwoordelijk zijn voor een eigen klantportfolio.
Endie heeft na zijn master rechten eerst de zakelijk wereld verkend, onder andere bij een bank en advocatenkantoor. Vervolgens heeft hij bij Coolblue en PR-bureaus Mediatic en Whizpr het vak geleerd. Endie over zijn nieuwe rol: “Het moment dat je ontdekt dat je klant een mooi verhaal heeft, is steeds weer opwindend. Als het dan lukt om dat verhaal in een onafhankelijk nieuwsmedium te krijgen, geeft dat nog altijd een kick.” Bovendien vindt hij dat PR en contentmarketing elkaar bijzonder goed aanvullen: “Het is de kunst om via contentmarketing en PR een boodschap te verspreiden. Daar hebben we bij Marcommit mooie middelen voor die elkaar perfect versterken, maar ook los van elkaar inzetbaar zijn.”
Blijven ontwikkelen
Naast zijn fulltime functie bij Marcommit studeert Endie dit jaar af aan de schrijversvakschool te Amsterdam, een deeltijdopleiding gericht op het schrijven van literatuur. “Ik ben iemand die zich wil blijven ontwikkelen en altijd wil leren”, vertelt hij. “Deze studie, alhoewel een andere richting, brengt me veel op werkvlak. Zo denk ik op een creatieve manier na over taal, het verhaal en perspectief. Dit leert me om buiten de gebaande paden te denken, ook op het werk.”
Marianne van Barneveld, oprichter van Marcommit, is blij met de nieuwe aanwinst: “De ambitie van Marcommit is om het nummer één B2B PR- en contentmarketingbureau in de Benelux te worden. Met de komst van Endie kunnen we verder groeien en toewerken naar ons doel. Maar we zijn er nog niet, want we zijn nog altijd op zoek naar nog meer talent.”
———
Over Marcommit
Marcommit gelooft in de kracht van engagement. Het Marcommit team zoekt altijd proactief naar opvallende campagne-onderwerpen, slimme oplossingen en spot zoveel mogelijk kansen om de doelstellingen van klanten te bereiken. Of je nu een merk wilt uitbouwen, opinieleiderschap wilt claimen, een product of dienst wilt introduceren, content nodig hebt om campagnes te ondersteunen, nieuw talent wilt aantrekken, leads wilt genereren of een nieuwe doelgroep wilt aanspreken, Marcommit zet zijn tanden erin.
Marcommit is dé B2B PR- en contentspecialist actief in de Benelux. Het bureau heeft een specialisatie in de IT- en HR-branche. Tot het klantportfolio behoren organisaties als: Gemalto, Telindus, Klarna, Ultimaker, OutSystems, SAP Customer Experience, Visma | Raet, Onguard en CRM Partners. Kijk voor meer informatie op: www.marcommit.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.