Giffy voorziet Europa van duurzame cadeaus

De Amsterdamse startup Giffy is vanaf heden actief in 7 landen. (NL-BE-DE-FR-IT=ES-UK)
Giffy is een mobile first digitaal platform waarmee mensen persoonlijke giftcards via email of WhatsApp naar elkaar kunnen sturen. Zonder plastic!
Alle grote giftcardmerken die populair zijn bij de doelgroep zijn vertegenwoordigd. Zoals Spotify, Sony Playstation, Netflix, Zalando, Bol.com en de Nationale Bioscoopbon etc.
Als uniek ‘pakpapier’ kan degene die het verstuurd een persoonlijke video maken of kiezen uit de vele animaties om bijvoorbeeld de jarige Job te feliciteren. De ontvanger kan de giftcard direct verzilveren, maar ook de persoonlijke video op zijn of haar social media kanalen delen. Een cadeau geven kan nu dus 24 uur per dag, realtime met je mobiel. En de productiewaarde van een fysieke giftcard wordt, bij iedere verstuurde Giffy, gedoneerd aan de Plastic Soup Foundation, die de bron van plastic vervuiling aanpakt.
Er zijn ook een aantal nieuwe features toegevoegd, zoals een digitale wallet waar een ontvanger zijn/haar kaarten kan opslaan. Giffy heeft tot doel dat alle cadeaukaarten ook werkelijk verzilverd worden en dus niet onnodig verlopen. Daarom geeft Giffy notificaties over de geldigheid van de kaart en verzilvertips waaronder actuele aanbiedingen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.