Verizon Media Brengt Native Marktplaats, Premium Voorraadbeheer in Uitgebreide DSP
Amsterdam, (7 mei 2020) – Verizon Media kondigt de lancering aan van haar uitgebreide DSP, die programmatische, premium en nu haar volledige native marktplaats-inventaris, formaten, targeting en metingen samenbrengt in één platform. De DSP biedt adverteerders een uniforme oplossing om elk aspect van hun aankopen te beheersen – van plannen, inkopen en beheren, tot inzichten en optimalisatie – in alle formaten en exclusieve voorraadbeheermogelijkheden.
Vandaag de dag leven wij in een omnichannel-wereld, waar mensen meer apparaten en schermen gebruiken dan ooit tevoren. Dit daagt adverteerders uit om premium, gepersonaliseerde en uniforme ervaringen te bieden in hun media-mix. Dit betekent van oudsher dat verschillende tools worden gebruikt voor verschillende formaten en voorraadbeheer.
De DSP van Verizon Media biedt eenvoud, flexibiliteit en transparantie bij het kopen van media, het beheren van campagnes en het maximaliseren van prestaties. Het geeft de robuuste Native Marktplaats van Verizon Media formaten en premium voorraadbeheer samen met haar programmatische aanbod, op basis van krachtige interne gegevens om adverteerders te helpen navigeren in een omgeving zonder cookies:
Programmatisch – De DSP van Verizon Media heeft ieder jaar een aanzienlijke groei doorgemaakt met nieuwe functies, functionaliteit en verbeteringen. De DSP van Verizon Media helpt adverteerders om prestaties en branding programmatisch te stimuleren via de meest uiteenlopende kanalen, waaronder mobiel, display, video, CTV, audio, allemaal mogelijk gemaakt door de meest uiteenlopende en gekwalificeerde datasets in de branche.
Native Marktplaats – het robuuste native marktplaatsaanbod van Verizon Media biedt boeiende en unieke native ervaringen (Native Video, AR, Carousel, DPA, Moments, etc.) op al onze premium beheerde en geëxploiteerde sites, waaronder Yahoo, HuffPost en TechCrunch, evenals exclusieve partnerschappen met top digitale en contentspelers.
“Onze uitgebreide DSP is gebouwd om te voldoen aan de eenvoud, flexibiliteit en prestaties waar merken om vragen,” legt Jesper Laumand, Managing Director, Scandinavië & Nederland, uit. “Het gaat veel verder dan programmatisch en maakt het gemakkelijker om het publiek te bereiken, waar ze zich ook bevinden. Van prestaties tot branding, het is gebouwd om mee te evolueren met de behoeften van de hedendaagse adverteerders. Wanneer marketeers moeten schakelen, is de mogelijkheid om hun media-mix moeiteloos te veranderen van cruciaal belang. We geven ze de flexibiliteit om alle doelen die ze hebben te realiseren en op elk scherm.”
Verizon Media is al lange tijd toonaangevend op het gebied van ad-tech innovatie. Nadat BrightRoll en ONE door AOL werden verenigd, heeft Verizon Media programmatische toegang voor CTV en audio uitgerold en vervolgens omnichannel-intelligentie gelanceerd om de transparantie te vergroten. In de afgelopen maanden heeft het bedrijf een nieuwe Inventory Storefront gelanceerd om het beste aanbod van premium uitgevers in de Verizon Media DSP te demonstreren en te leveren.
Over Verizon Media
Verizon Media is een divisie van Verizon Communications, Inc. en heeft een betrouwbaar ecosysteem van premium merken zoals Yahoo, TechCrunch en HuffPost om mensen te helpen geïnformeerd en vermaakt te blijven, om te kunnen communiceren en handelen, terwijl ze nieuwe manieren creëren voor adverteerders en mediapartners om in contact te komen. Van XR-ervaringen tot reclame- en contenttechnologie, Verizon Media is een broedplaats van innovatie en zorgt voor een revolutie in de volgende generatie contentcreatie in een 5G-wereld.
In (Denemarken en) Scandinavië liggen de wortels van Verizon Media in GoViral, opgericht in 2005. In 2011 werd GoViral onderdeel van Aol en opereerde onder de naam Be On. In 2017 werd Aol verenigd met Yahoo onder het moedermerk Oath, dat begin 2019 werd omgedoopt tot Verizon Media. In Scandinavië en Nederland wordt Verizon Media beheerd door Jesper Laumand, Managing Director, Scandinavië & Nederland.
Verizon Media Scandinavië heeft zowel lokale als wereldwijde campagnes voor klanten zoals B&O, Momondo, Spies, VELUX, UBER, P&G en Ørsted opgezet en gedistribueerd. Meer informatie over Verizon Media op verizonmedia.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.