Industry Wire

Geplaatst door Steam

Steam wint aanbesteding Defensie

Amsterdam, 29 juni 2020 – De aanbesteding van Defensie is opnieuw gegund aan arbeidsmarkt-communicatiebureau Steam. Dat maakte het Ministerie van Defensie bekend na een selectie en gunningsfase. Steam vervult de rol van strategisch en conceptueel bureau voor de employer branding van Defensie.

Aantrekkelijke werkgever
In een wereld die steeds nadrukkelijker om veiligheid vraagt, moet Defensie jaarlijks ruim 4000 mensen werven. En dat binnen zeer verschillende doelgroepen, met uiteenlopende niveaus en vakgebieden, zowel militairen als burgermedewerkers. Defensie wil met haar campagnes nauw aansluiten bij de belevingswereld van de wervingsdoelgroepen.

Maarten Kuipers, creative director van Steam: “We zijn ontzettend blij dat we ons voor het belangrijke werk van Defensie kunnen blijven inzetten. We kijken ernaar uit om opnieuw impactvolle communicatie te maken voor de krijgsmacht.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht