Industry Wire

Geplaatst door Initiative wint – in samenwerking met Yune- geïntegreerde pitch voor Makro

Initiative wint – in samenwerking met Yune- geïntegreerde pitch voor Makro

Initiative – in samenwerking met Yune – beide onderdeel van IPG Mediabrands – heeft de geïntegreerde pitch gewonnen van Makro Nederland. Het bureau zal verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en uitvoeren van een geïntegreerde media- en creatiestrategie. 

De pitch werd gekenmerkt door de vraag naar een holistische aanpak waarin creativiteit, effectiviteit en uitvoerbaarheid samenkomen. De geïntegreerde oplossing waarin zowel de creatieve strategie als de mediastrategie naadloos op elkaar aansluiten, is al in september dit jaar uitgerold.

 

Susan Stevens, Head of Marketing Makro Nederland:

“Wat ons overtuigde was het vermogen van Initiative en Yune om een consistente, geïntegreerde aanpak te bieden in zowel team als strategie. Ze begrijpen onze ambitie, om onze doelgroepen samen te brengen en weten deze te bedienen met een eenduidige creatieve en effectieve mediastrategie.”

 

Initiative / Edward Knol / MD:

“Door een geïntegreerde aanpak te leveren, kunnen we optimaal inspelen op de synergiën van het mediagedrag van beide doelgroepen van Makro. Dit bewijst dat samenwerking tussen creatie en media de sleutel is tot succesvolle B2B-campagnes.”

 

Yune / Thijs Jaski / MD:

“Het is bijzonder om te zien hoe creativiteit en strategie elkaar versterken. Voor Makro hebben we een concept ontwikkeld dat in alle kanalen werkt, van instore tot social media tot radio en DOOH.”

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht