Industry Wire

Geplaatst door MailCampaigns

Mora kiest MailCampaigns en Fightclub in crossmediale campagne

Mora slaat de handen ineen met Fightclub en Mailcampaigns voor een crossmediale Sinterklaas campagne. Mora, dat als merk wordt gevoerd door Van Geloven, is onder andere bekend van de bitterballen en vegetarische kroket. Dit najaar worden de spotlights gericht op de Kipfingers® en Kipnuggets. Binnen deze campagne wordt ook de hulp ingeschakeld van de cafetaria’s en frituristen.

Mmmm… van Mora!
Mora – enorm bekend geworden dankzij verschillende TV-reclames met het typetje ‘Cora van Mora’ – wil meer bekendheid voor de Kipfingers® en Kipnuggets. Daarvoor wordt in de aanloop naar Sinterklaas een uitgebreide crossmediale campagne ingezet. Om de uitingen kracht bij te zetten in de cafetaria’s en frituristen zijn diverse POS materialen beschikbaar. Op die manier wordt ingezet op herkenbaarheid en krijgt de omzet van de Mora producten een boost.

Uitingen in de cafetaria
MailCampaigns is niet als enige partij gekozen om deel te nemen aan de crossmediale campagne. Ook Fightclub – eveneens uit Breda – heeft een grote en belangrijke rol in deze campagne. Zij zijn namelijk verantwoordelijk voor de uitingen die in en rond de cafetaria plaatsvinden. Daar waar vroeger de keiharde print werd opgezocht wordt er nu gemikt op digitaal. Denk hierbij aan Narrowcasting en Social Media.
Fightclub is een organisatie die al 3 jaar achter elkaar winnaar is van Best Agency in de FONK50. Het marketingbureau ontwikkelt met 64 professionals sterke creatieve campagnes en marketingstrategieën. Daarbij is hun doel het overtreffen van verwachtingen en het verhogen van de in business bedrijfsresultaten.

MailCampaigns vult Fightclub aan
Datzelfde doel voert ook MailCampaigns: het verhogen van de conversies en de omzet. Daar waar Fightclub de creatieve campagne in en rond de cafetaria heeft bedacht en uitgewerkt, vervult MailCampaigns de rol als e-mail marketing partner in dit project. Door middel van automatische e-mail flows wordt het juiste bericht op het juiste moment bij de juiste persoon afgeleverd.

De keuze voor MailCampaigns komt niet uit de lucht vallen. Van Geloven – moederbedrijf van Mora – ging al eerder in zee met de Bredase organisatie. Het afgelopen jaar heeft MailCampaigns flink geïnvesteerd om veelvuldige en complexere e-mail marketing campagnes te bedenken, te voorzien van een creatieve invulling en vervolgens tot uitvoering te brengen.

Mora voegt toe
Onze Mora Sinterklaascampagne heeft de afgelopen jaren telkens opnieuw zijn succes bewezen. Maar er was nog ruimte voor verbetering. De kansen op gebied van e-mailmarketing wilden we beter benutten. Daarom zijn we ook erg blij met een ervaren partner als MailCampaigns om ons hierin te begeleiden en vanuit hun expertise onze campagne crossmediaal tot een nog groter succes te maken met een hogere conversie vanuit e-mailmarketing.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht