HETWORKS en Webeau samen verder onder de naam BTTR.

De internetbureaus HETWORKS en Webeau fuseren en gaan samen verder onder de naam BTTR. De partijen geven aan dat ze door te fuseren een sterkere positie in de markt kunnen innemen waardoor ze interessanter worden voor opdrachtgevers en nieuwe medewerkers.
HETWORKS en Webeau kennen elkaar al een aantal jaar en werkten bij diverse projecten samen. Ze zien het als een logische stap om de krachten te bundelen en gezamenlijk in te spelen op de toegenomen vraag naar innovatieve digitale oplossingen.
“Samen zijn we nog beter in staat om antwoord te geven op complexe klantvragen als het gaat om de ontwikkeling van digitale platformen. Hierbij wordt het bieden van continuïteit steeds belangrijker en heb je verschillende expertises nodig. Ons samengaan zorgt voor die continuïteit en de diverse specialisaties inhouse.” Aldus Arwin Bos, mede-eigenaar van Webeau.
De twee bureaus bedienen al een aantal klanten gezamenlijk en hebben de afgelopen jaren hun werkwijzen kunnen verkennen en op elkaar afgestemd. Ondere andere Bidfood, Canon Medical, DPG Media, James Hardie, Koninklijke Nederlandse Golf Federatie, Vervoerregio Amsterdam en meerdere brancheverenigingen, universiteiten en overheidsinstanties zijn klant bij de twee bureaus.
Bij het nieuwe bureau genaamd BTTR werken meer dan vijfentwintig professionals die zich richten op digitale strategie, vormgeving en development van maatschappelijk betrokken merken.
“Met BTTR willen we uitstralen dat we elke dag leren, elke dag beter willen zijn dan de dag ervoor”, vertelt Peter van Aalderen, mede-eigenaar van HETWORKS. “Het is onze intrinsieke motivatie om de wereld beter achter te laten dan hij nu is. Dat willen we doen door duurzaamheid een belangrijke rol te laten spelen en door om te zien naar elkaar en de maatschappij.”
BTTR is gevestigd in Veenendaal. Het nieuwe kantoor bevindt zich aan de Newtonstraat 1.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.