Deel dit artikel
-

Zalando Nederland viert 10-jarig jubileum met nieuwe campagne

Tien jaar geleden ging zalando.nl live, twee jaar na de oprichting van Zalando in Berlijn. Wat begon als een start-up die online schoenen verkocht, groeide in amper tien jaar uit tot een platform met 34 miljoen klanten aan in 17 landen.

Tien jaar geleden sloten meteen ook de eerste Nederlandse merken zich aan bij Zalando, waaronder G-Star en Scotch & Soda. Vandaag maken ze ook deel uit van de jubileumcampagne ‘Story of a Decade’.

Zalando zet vanaf vandaag gedurende tien dagen lokale Nederlandse merken in de schijnwerpers: Scotch & Soda, WE Fashion, G-Star, Mud Jeans, Fabienne Chapot, Stieglitz, Kings of Indigo, Goosecraft, ETQ en Denham.

Voor elk van deze merken creëerde Ronald van der Kemp 10 couture looks met leftovers van zijn eigen voorgaande collecties, op maat van tien bijzondere Nederlandse talenten.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond