Branding Agency Admind op Dutch Design Week met virtueel event

Amsterdam, 8 oktober 2020 – Branding agency Admind host vijf dagen lang tijdens de Dutch Design Week de emotie prikkelende online experience genaamd #NewIntimacyHour. Tijdens deze experience maskeren deelnemers hun gezicht met een augmented reality filter, ontworpen door Admind, om hun emotie van die avond weer te geven. Admind is naar aanleiding van een open call als een van de design agencies gekozen om een officieel virtueel event te organiseren. #NewIntimacyHour vindt plaats van 19 tot 23 oktober van 18:00 tot 19:00 via www.newintimacyhour.com.
#NewIntimacyHour is geïnspireerd op de rol van het masker in de nieuwe realiteit van vandaag de dag en het effect wat dat heeft op onze emoties. Elke avond staat daarom een andere emotie centraal: Liefde, Angst, Woede, Onheil en Hoop. Deze experience is gericht op het verkennen van de diepste angsten, hoop en verlangens van mensen op het spannende kruispunt tussen technologie en storytelling.
Admind Branding & Communications is een creatief bureau gespecialiseerd in ‘global branding’. Zij helpen klanten niet alleen door hun communicatie wereldwijd samenhangend te maken, maar ook door hun transformatie binnen het nieuwe digitale landschap te ondersteunen. Hun nieuwe studio in Amsterdam is gericht op merkontwikkeling en meeslepende ervaringen.
Dutch Design Week
Vanwege het coronavirus vindt Dutch Design Week dit jaar alleen digitaal plaats. Vanuit het besef dat het ook lastige tijden zijn voor de ontwerpsector is besloten om deelname voor ontwerpers en ontwerpstudio’s dit jaar gratis te maken. Projecten konden zich aanmelden voor een virtuele deelname aan Dutch Design Week 2020. De beste inzendingen krijgen een plek tijdens Dutch Design Week.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.