Industry Wire

Geplaatst door Bambuser

Bambuser kondigt nieuwe integratie aan met Salesforce Commerce Cloud die retail- en digitale merken, direct-to-consumer Interactieve Livestream E-commerce biedt

Amsterdam, 15 oktober 2020Bambuser, aanbieder van interactieve live video-shopping, kondigt aan dat het Live Stream E-Commerce Experiences heeft gelanceerd, een nieuwe integratie met Salesforce Commerce Cloud, de snelste weg naar unified commerce. Commerce Cloud stelt merken in staat om gepersonaliseerde, omnichannel-ervaringen te bieden aan shoppers op het web, op hun mobiel, op sociale mediakanalen en in de winkel. Als onderdeel van ’s werelds #1 CRM-platform – Salesforce – kunnen merken nu volledig uniforme ervaringen bieden aan klanten. Deze ervaringen gaan verder dan alleen commercie en omvatten marketing, klantenservice en meer.

De integratie van Bambuser stelt organisaties in staat om rechtstreeks met hun klanten in contact te komen door middel van live, interactief online winkelen dat een meer meeslepende online winkelervaring mogelijk maakt. De technologie van Bambuser heeft merken al geholpen om in 2020 beter in contact te komen met hun klanten: de gemiddelde kijker kijkt meer dan 11 minuten naar een door Bambuser ondersteunde Live Video Shopping-show en 12 procent van de bezoekers voegt minstens één item aan hun winkelwagentje toe. Deze cijfers stijgen aanzienlijk voor verkopers van beautyproducten die Bambuser gebruiken. Beauty is één van de best presterende retailsegmenten: met Bambuser voegt 36 procent van de klanten ten minste één artikel aan hun winkelwagentje toe.

Maryam Ghahremani, CEO van Bambuser zegt: “Bambuser is erg blij om samen te werken met vooruitstrevende bedrijven zoals Salesforce om onze live streaming videotechnologie als een kant-en-klare oplossing aan hun klanten aan te bieden.” Ze vervolgt: “Live gestreamde-video speelt een steeds belangrijkere rol in de detailhandel. Deze samenwerking stelt ons in staat om oplossingen op schaal te leveren aan merken die klanten willen betrekken en de verkoop snel willen verhogen.”

“Nu live gestreamde-video zijn weg vindt naar e-commerce, zijn we blij om te zien dat Bambuser innoveert op dit gebied. Door gebruik te maken van Commerce Cloud stelt Bambuser klanten in staat het potentieel van nieuw koopgedrag te ontsluiten en verdere groei te stimuleren,” zegt Lars Grønkjær, Senior Regional Vice President Commerce Cloud bij Salesforce Northern Europe.

– EINDE-

Over Bambuser

Bambuser is een softwarebedrijf dat gespecialiseerd is in interactieve live videostreaming. Het primaire product van het bedrijf, Live Video Shopping, is een cloudgebaseerde softwareoplossing die wordt gebruikt door klanten zoals wereldwijde e-commerce organisaties en detailhandel om live winkelervaringen te hosten op websites, mobiele apps en sociale media. Bambuser is opgericht in 2007 en heeft zijn hoofdkantoor in Stockholm. Erik Penser Bank AB is de gecertificeerde adviseur van Bambuser.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht