
Begin niet met creativiteit, begin met data
Hoe verzamel je relevante data? Welke data is überhaupt relevant? En hoe zet je deze data vervolgens op de juiste manier in? Insights en praktische tips op het gebied van personalisatie.
“Begin niet met creativiteit, begin met data” is het motto van Niels Kolijn. Hij werkt als partnership manager bij dotdigital en heeft als taak om de best passende tech en kennis te bieden aan marketeers. Hij hamert op het belang van data om te voorkomen dat je juist in de beginfase aannames moet doen waarmee je een campagne compleet de verkeerde richting op zou kunnen sturen.
Minder tijd, minder kosten
Volgens Kolijn kan de juiste inzet van data zorgen voor gerichte campagnes en dus voor een effectieve inzet van tijd en marketingbudget. Dit webinar focust op het verzamelen van relevante klantendata, als basis voor hogere conversie en persoonlijke klantreizen via marketing automation. Niels Kolijn geeft insights en praktische tips op het gebied van personalisatie.
collectie
B2B Digital
spreker
Niels Kolijn, Partnerships Manager dotdigital
host
Ronald ter Voert, RTV Media
Ronald is adviseur en ondernemer op het snijvlak van digitale media, marketing, communicatie en e-commerce.
Nieuwe insights
Hoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketingWat festivalgedrag ons leert over financiële keuzes en consumentengedrag[Podcast] Doorzetters met Oos Kesbeke: ‘Ik rende gillend de fabriek uit’Zo blijft Gent de motor van de Belgische technologiePraktische AI voor het mkb: zo realiseer je meetbare businesswaardeGerelateerde artikelen


De Contentmachine van Rompslomp

Van prompt tot persoonlijkheid: echt schrijven met ChatGPT
