
De impact van Covid-19 op organisaties
De impact van corona en van de lockdowns op bedrijven in Nederland was en is enorm. Toch zijn er op het gebied van recruitment en human resources wel degelijk lichtpuntjes te ontdekken. Drie verhalen uit de praktijk.
Een interview met Gijs Vroom, Managing Director van Emerce, Onno Blom Head of Online Recruitment bij Picnic en Sjoerd Burger, Senior Adviseur Recruitment bij Rijkswaterstaat. Wat is de impact van Covid-19 op hun organisaties geweest? Van een totale turn around tot opschalen tot geen verandering. Wat zijn de lessons learned en wat is hun langetermijnvisie?
Sprekers
Onno Blom, Head of Online Recruitment Picnic
Sjoerd Burger, Senior Adviseur Recruitment Rijkswaterstaat
Gijs Vroom, Managing Director Emerce
Host
Nieuwe insights
Retail media vergt één geïntegreerde media-aanpak[Podcast] Doorzetters met Elske Doets: ‘Het feest is over’, zei de bankEmerce Rapport Online Damesfashion 2025-2026Het AI value proposition canvas: praktisch kader voor digitale beslissingenHoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketingGerelateerde artikelen

B2B Digital
22 aug 2025
1.8k
Technologieleiders van Evolve, Algolia en BluestonePIM bespreken de toekomst van B2B digital commerce aan de hand van echte klantcases. B2B-kopers verwachten steeds vaker een naadloze, gepersonaliseerde ervaring zoals in...

B2B Digital
29 jul 2025
179
De Contentmachine van Rompslomp
Slimmere marketing met klantverhalen, data en een zelfgebouwde GPT? In dit tafelgesprek vertelt Tamara Jonkers, contentbaasg bij Rompslomp.nl (onderdeel van

B2B Digital
29 jul 2025
60
Van prompt tot persoonlijkheid: echt schrijven met ChatGPT
Laat AI voor je schrijven, zonder onpersoonlijk te worden. Veel AI-gegenereerde content klinkt vlak, generiek en mist aansluiting bij de

B2B Digital
29 jul 2025
75
10,000 orders, 1 shift: How Ravensburger freed up sales time
What do puzzles have to do with digital sales transformation? A lot, actually. Join Ravensburger and Arno Ham (product evangelist