Mollie.com kiest na bureau-pitch voor Orangedotcom

Mollie.com heeft na een bureau-pitch gekozen voor Orangedotcom om SEO in Nederland en België te gaan verbeteren. Een toename van relevant organisch website verkeer & ‘account sign ups’ zijn de belangrijkste doelstellingen.
SEO in Nederland & België
Aan SEO wordt momenteel al aandacht besteed binnen de marketing van Mollie. Het blijkt uitdagend om de juiste doelgroep te bereiken en goede resultaten te behalen op relevante B2B keywords. De samenwerking met Orangedotcom heeft als belangrijkste doel om beter te gaan ranken, organisch te groeien en om leads te genereren in de sterk groeiende markt van payment service providers. Door deze laatste doelstelling zal conversie optimalisatie ook een rol spelen in de samenwerking.
Het SEO-team van Orangedotcom heeft als eerste een uitgebreide audit en analyse van de website gedaan, om alle verbetermogelijkheden in kaart te brengen. Op basis daarvan worden de eerste adviezen opgesteld en maakt het SEO-team een roadmap voor de komende maanden. Belangrijk hierbij is dat de SEO-roadmap aansluit bij de projecten die het digital team van Mollie sowieso in de planning heeft staan.
Behalve een SEO audit, behoren ook een CRO scan en UX advies tot de eerste werkzaamheden die we gaan uitvoeren.
SEO in Nederland & België
“Orangedotcom heeft veel ervaring met digitale marketing voor business-to-business opdrachtgevers, en in combinatie met het sterke SEO team en de SEO kennis bij Mollie zelf, verwachten we een vliegende start en een succesvolle samenwerking”, zegt Thomas Frenkiel, Head of SEO bij Orangedotcom. “Mollie is een fantastisch merk met enorm veel potentie om uit te groeien tot een merk met wereldwijde bekendheid. Daar gaan we de komende jaren hard aan werken.”
Naast de expertise op het gebied van SEO en content, is ook de internationale ervaring een belangrijke succesfactor geweest bij de keuze van Mollie voor Orangedotcom.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.