
Hoe bouw je een nieuw sterk merk in een traditionele markt?
Een nieuw merk lanceren in de statische markt van juridische dienstverlening aan particulieren, is al snel disruptief.
In deze presentatie over de juridische online dienstverlener BrandMR, vertellen marketingdirecteur Peter Hoitinga en Harmen van Balen, Senior Interactie Ontwerper bij Fabrique, hoe ze de advocatuur in Nederland hebben opgeschud met een geheel nieuwe aanpak van juridische hulp. In vier heldere stappen, elke stap voor een vaste prijs. Een concept dat past in een tijd dat steeds minder mensen zich verzekeren en pas willen betalen als het nodig is.
Hoitinga, mede-oprichter van Ditzo, en Van Balen vertellen welke uitdagingen zeg tegenkwamen bij het in de markt zetten van de nieuwe dienst, welke oplossingen ze daarvoor vonden en wat ze ervan leerden.
Host: Roeland de Bruin (eigenaar van contentmarketing bureau Cool Content Company)
Sprekers: Peter Hoitinga (marketing directeur BrandMR) en Harmen van Balen (Senior Interactie Ontwerper bij Fabrique)
Collectie: Emerce Digital Marketing Live!
Nieuwe insights
Wat festivalgedrag ons leert over financiële keuzes en consumentengedrag[Podcast] Doorzetters met Oos Kesbeke: ‘Ik rende gillend de fabriek uit’Zo blijft Gent de motor van de Belgische technologiePraktische AI voor het mkb: zo realiseer je meetbare businesswaardeOndernemingsrecht: wat het is en hoe het van toepassing is op je ondernemingGerelateerde artikelen


De Contentmachine van Rompslomp

Van prompt tot persoonlijkheid: echt schrijven met ChatGPT
