Industry Wire

Geplaatst door Gravity

Gravity ontwikkelt reserveringsplatform voor coronaproof winkelbezoek

Digital agency Gravity ontwikkelde in opdracht van BookThat een online platform waarmee consumenten in een paar klikken een afspraak kunnen maken bij winkels zoals Gamma, Blokker, Karwei en Intertoys.

Sinds 3 maart is het bezoeken van niet-essentiële winkels weer mogelijk, mits er vooraf een tijdslot gereserveerd wordt. Het reserveringsplatform dient daarin de retailer, maar ook de consument te ontzorgen. Een tijdslot kan gemakkelijk gereserveerd worden via de website van de retailer. Ook wordt de bezoeker om een gezondheidscheck gevraagd.

Het platform is een groot succes voor retailers als BCC, Livera, Gamma, Blokker, Karwei en Intertoys. Een week na de lancering zijn er al meer dan 170.000 reserveringen gemaakt. Dagelijks sluiten meer retailers zich aan.

Marco Groenendijk, Managing Director bij Gravity: “Het platform is een kant en klare oplossing die retailers en winkeliers de administratie rondom reserveringen uit handen neemt. Het is mooi dat wij daaraan kunnen bijdragen. We zijn trots op de snelheid waarmee we dit platform hebben neergezet.”

Gravity is een digital agency met een focus op het creëren van waardevolle platformen die problemen tackelen en dagelijkse situaties makkelijker maken. Het team van business designers, developers en product designers werkt vanuit Amersfoort en Haarlem voor klanten zoals GrandVision, Discovery Channel, Boretti, Unilever en Novartis.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht