Industry Wire

Geplaatst door Mediahuis Nederland B.V.

Boaz Shkolnik nieuwe Director of Advertising van Mediahuis Nederland

Amsterdam, 29 april 2021 – Boaz Shkolnik is de nieuwe Director of Advertising van Mediahuis Nederland. De huidige Manager Digital & Agencies volgt hiermee Slaven Mandic op. Dit maakt het mediabedrijf vandaag bekend.

Shkolnik is sinds 2018 in dienst bij Mediahuis Nederland en bekleedde sinds die tijd verschillende managementrollen binnen de advertising afdeling. In zijn meest recente rol bij Mediahuis was hij als Manager Digital & Agencies verantwoordelijk voor de ontwikkeling en exploitatie van de volledige digitale advertentietak van Mediahuis. Zo overzag Shkolnik productontwikkeling, pricing en leidde hij binnen de salesafdeling het mediabureau-team. Voor zijn tijd bij Mediahuis heeft Shkolnik ruim 8 jaar meerdere managementfuncties bekleed bij marketing automation partij Yieldr. Hij bekleedde daar de functie van COO toen hij de overstap naar Mediahuis maakte.

Nu zal Shkolnik als bekend Mediahuis-gezicht op interim basis het adsalesteam gaan leiden. “We varen momenteel een goede koers. Onze merken worden sterker vertegenwoordigd in de advertentie-markt. Je voelt momentum binnen de teams, omdat we meer focussen op specialismen en daardoor effectiever werken. Ik zie dit dan ook als het perfecte moment om hier verder op door te bouwen.” Aldus Boaz.

Shkolnik start op 1 mei 2021 in zijn nieuwe functie.

Rien van Beemen (CEO van Mediahuis Nederland): “Boaz is intensief betrokken geweest bij de veranderingen die we doorgevoerd hebben de afgelopen jaren, waardoor we nu een stabiele koers varen. Daarom is Boaz de vanzelfsprekende keuze om verder te bouwen aan de succesvolle adsales afdeling.”

Over Mediahuis
Mediahuis is één van de grootste Nederlandse mediabedrijven met sterke merken als De Telegraaf, VROUW, Privé, Autovisie; regionale dagbladen (Noordhollands Dagblad, Haarlems Dagblad, Leidsch Dagblad, IJmuider Courant en De Gooi- en Eemlander) en digitale merken zoals Dumpert, Culy, NSMBL, J/M Ouders, Jaap, Metro en GroupDeal. Recent is het portfolio voor adverteerders verrijkt met de regionale dag- en weekbladen van NDC mediagroep (o.a. Leeuwarder Courant, Dagblad van het Noorden en Friesch Dagblad) en Mediahuis Limburg (o.a. De Limburger).

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht