Industry Wire

Geplaatst door Pink Marketing

Okura Hotel Amsterdam kiest voor Pink Marketing (Part of P3)

Na een korte oriëntatieperiode was het vrij snel duidelijk: Hotel Okura Amsterdam kiest voor Pink Marketing. Pink Marketing gaat Hotel Okura Amsterdam en haar restaurants ondersteunen op het gebied van social media campagnes en creatie. De visie op samenwerking sluit naadloos aan bij wat wij zoeken in een partner. De digitale wereld speelt een steeds grotere rol en ook daar is het belangrijk dat de ‘’guest journey’’ fijnloos aansluiten bij de reis door het hotel.

Hotel Okura Amsterdam: de plek waar de oosterse en westerse cultuur samenkomen. Hotelgasten worden vanuit de Japanse traditie van gastvrijheid ontvangen in een oase van rust en complete luxe. De ruime, stijlvolle kamers en suites geven een ongeëvenaard uitzicht over de stad. Daarnaast zijn er vier restaurants gevestigd, die samen met drie Michelinsterren zijn bekroond.

Boudewijn de Jong: wij werken het liefst voor mooie aansprekende merken, Okura en haar restaurants passen perfect in dat straatje!

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht